شناسه خبر : 39931

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمد ۱۹ بانک از تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری به ۲۹۳ هزار میلیارد تومان رسید

درآمد 19 بانک از  تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری به 293 هزار میلیارد تومان رسید

مجموع درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی ۱۹ بانک در نیمه نخست سالجاری با رشدی ۸۵ هزار میلیارد تومانی به رقم ۲۹۳ هزار میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی این 19 بانک در مدت مشابه سال قبل برابر با 207 هزار میلیارد تومان بود.

بررسی عملکرد بانک ملت در شش ماهه اول امسال نشان دهنده این است که این بانک  با درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی 68 هزار میلیارد تومانی، بیشترین درآمد در این حوزه را به خود اختصاص داده است.

بانک پاسارگاد با درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی 49 هزار میلیارد تومان و بانک تجارت با درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی 35 هزار میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند.

در مقابل بانک های سرمایه ، دی و قرض الحسنه رسالت در این زمینه ، کمترین درآمد را در شش ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص دادند.

بانک های دولتی سپه، کشاورزی، توسعه تعاون، توسعه صادرات، مسکن، قرض الحسنه مهر، صنعت و معدن وملی ایران به دلیل عدم انتشار صورت های مالی 6 ماهه امسال در گزارش مذکور محاسبه  نشده اند.

بانک گردشگری هنوز صورت های مالی  6 ماهه سالجاری خود را منتشر نکرده است.

photo_2023-10-29_09-57-11

ارسال نظر