شناسه خبر : 31943

اختصاصی چابک آنلاین؛

۷۰۰ هزار شغل درگروه مالی پاسارگاد ایجاد شد

700 هزار شغل درگروه مالی پاسارگاد ایجاد شد

مدیرعامل بانک پاسارگاد، در توصیف مشخصات گروه مالی پاسارگاد، افزود: نزدیک به ۷۰۰ هزار شغل در این گروه به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش این گروه هستند.

چابک آنلاین ، بهاره تاجر باشی، مجید قاسمی"در آیین رونمایی از بیمه تکمیلی بازنشستگی بیمه پاسارگاد، گفت: گروه مالی پاسارگاد در صنعت برق حدود 5 درصد انرژی فسیلی را تولید می کند و برای اولین بار درکشور حفاری مورب که تکنولوژی بسیار پیچیده ای لازم دارد هم توسط این گروه مالی هم برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

قاسمی،ادامه داد:حدود 380 تا 450 همت ارزش شرکت هایی از گروه مالی پاسارگاد بوده که در بورس عرضه شده و درکنار آن، این شرکت ها در سرمایه گذاری های بزرگی در کشور،حضور فعالی دارند.

وی تصریح کرد: بنگاههای اقتصادی در این روزها باید درکنار عملکرد مالی خود یک کارنامه هم در راستای مسئولیت های اجتماعی ارائه دهند و عملکرد مالی شرکت های بیمه ای هم یک مسئولیت اجتماعی است، بنابراین افرادی که در آن مشغول هستند در صنعتی ارایه خدمت می دهند که در راستای جلب رضایت مخاطبین و انجام تعهدات است.

مدیرعامل بانک پاسارگاد، گفت که مراقبت از جسم و روح کارکنان از مهمترین دغدغه های گروه مالی پاسارگاد بوده به همین دلیل پیشقدم شدیم که اولین کارگروه را با شرکت بیمه پاسارگاد در رابطه با بیمه عمر و تکمیلی بازنشستگی شروع کنیم  که امیدواریم  کارنامه موفقی از این بابت ارائه دهیم.

وی، تصریح کرد: موضوع امنیت سرمایه انسانی  یکی از دغدغه های جدی گروه مالی پاسارگاد بوده به همین دلیل گروه مالی پاسارگاد اصلی ترین سرمایه خود را سرمایه نیروی انسانی می داند.

 

ارسال نظر