شناسه خبر : 17756

شهروندان از درگاه ۱۲۰ یا درگاه بانک‌های معتبر میتوانند جریمه خود را پرداخت کنند

شهروندان  از درگاه ۱۲۰ یا درگاه بانک‌های معتبر میتوانند جریمه خود را پرداخت کنند

سردار هادیانفر گفت: هموطنان مبلغ جرایم رانندگی خودرا فقط از طریق درگاه راهور ۱۲۰ یا‌ ای تی ام و یا درگاه بانک‌های معتبر پرداخت کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جرائم جزء دیون دولتی هستند  و شماره حساب خزانه دارند بانک‌هایی که مسئول در این حوزه هستند بلافاصله وقتی پس از دریافت جریمه باید آنرا به حساب خزانه واریز کنند؛ اعلام وصول خزانه به صورت سیستمی به ما داده می‌شود و می‌توانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی بیان کرد:  شهروندان به راحتی می توانند از درگاه ۱۲۰ یا درگاه بانک‌های معتبر جریمه خود را پرداخت کنند؛ شرکت‌های خصوصی  یکسری خدمات را به ایجاد کرده‌اند که بیشتر برای آنان کسب درآمد  دارد؛ من در بازدید‌هایی که از مراکز شماره گذاری داشتم، مکرر دیدم کسانی را که از طریق این آپ‌ها جریمه پرداخت کرده اند و بعد از ۵ روز به مرکز شماره گذاری آمده اند و نتوانستند خدمت گیرند.

هادیانفر تصریح کرد: شرکت‌های خصوصی جریمه‌ها را نزد حساب بانکی خودشان سپرده می‌کنند و از سودش بهره می‌برند و بعد از چند روز به حساب خزانه واریز می‌کنند؛ ما دسترسی این شرکت‌ها به سامانه را قطع کردیم و مردم جریمه خود را از طریق آپ و قبضینو پرداخت نکنند، این درگاه ها مورد تایید پلیس راهور نیست و از درگاه‌های رسمی استفاده کنند.

ارسال نظر