شناسه خبر : 17588

جزئیات دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی اعلام شد + فیلم

جزئیات دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی اعلام شد + فیلم

هاشمی از مراحل اخذ کارت اعتباری خرید لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیون تومان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران ، عباس هاشمی، دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی کشور در تشریح جزئیات اعطای کارت اعتباری لوازم خانگی بیان کرد: طبق توافق با بانک قرض الحسنه مهر ایران، کارت اعتباری خرید لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیون تومان در اختیار خریداران لوازم خانگی تولید داخل قرار خواهد گرفت.

او با بیان این‌که در این راستا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وارد مذاکره شدیم و تفاهم‌نامه‌ها به امضا رسیده‌است گفت: درصورتی‌که واحد‌های تولیدی لوازم‌خانگی، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه خود را وارد سایت کنند متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک و دریافت کارت اعتباری اقدام به خرید کنند.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی با بیان این‌که طبق اعتبار سنجی صورت‌گرفته کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان شارژ خواهد شد، افزود: با توجه به بحث تولید امیدواریم بتوانیم از این طریق توان خرید مردم را افزایش دهیم.

نرخ سود و اقساط کارت اعتباری خرید لوازم خانگی مشخص شد

هاشمی با اشاره به این‌که این کارت اعتباری ۳۰ میلیون تومانی دارای اقساط  ۶ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه است و متقاضیان پس‌از پرداخت اقساط می‌توانند مجدداً این کارت را شارژ کنند، گفت: متقاضیان پس‌ از پرداخت اقساط می‌تواند مجدداً این کارت را به هر میزان که تمایل دارند شارژ کنند.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی تصریح کرد: با توجه به آنکه تفاهمنامه‌های امضا شده با بانک قرض‌الحسنه است، سود و کارمزد این کارت ۴ درصد است.

او بیان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته و کمیسیون‌های مختلف اطلاع‌رسانی امیدواریم واحد‌ها هرچه سریع‌تر در این طرح همکاری‌های لازم را انجام دهند و فروشگاه‌های عرضه محصولات خود را اعلام کنند.

هاشمی اظهار کرد: بزرگ‌ترین نگرانی تولید کنندگان آن است که ضرورت و ثبات اقتصادی چندانی در این حوزه وجود ندارد و با توجه به مباحث نرخ ارز و استمرار تامین مواد اولیه با قیمت مناسب، اگر دولت بتواند در این زمینه ثبات ایجاد کند تا اطمینان خاطر برای تولیدکنندگان فراهم شود و از سوی دیگر مواد اولیه و نرخ ارز از ثبات نسبی برخوردار شود در آینده نزدیک این طرح اجرا خواهد شد.

او اظهار کرد: با توجه به جلسات مختلفی که با اعضای هیئت‌ مدیره و سایر بخش‌ها داشته‌ایم و با توجه به آنکه رکود نسبی در تولیدات حاکم است و مشکلات فروش چند ماهی است که گرفتار واحد‌های تولیدی شده‌است بنابراین به این جمع‌بندی رسیدیم که کمکی بتوانیم در قالب کارهات‌های اعتباری به این بخش‌ها کنیم.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی بیان کرد: درصورتی‌ که یک مقدار رسانه‌ها و دولت‌های مختلف درباره اثرگذاری این طرح و اطمینان خاطر اقدامات لازم را انجام‌ دهند می‌توانیم این طرح را به‌ سرعت اجرایی کنیم.

حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو
ارسال نظر