شناسه خبر : 32837

۲۹۲ مورد زمین خواری رفع تصرف شد

۲۹۲ مورد زمین خواری رفع تصرف شد

معاون وزیر راه گفت: در ایام نوروز امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲۹۲ مورد زمین‌خواری به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار زمین دولتی شدیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به آنکه در حوزه زمین خواری و جلوگیری از تعرض زمین خواران تمامی دستگاه ها همکاری لازم را داشته اند و با آزاد سازی اراضی دولتی و در اختیار قرار دادن آنها برای طرح نهضت ملی مسکن سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش یافته است.
 
در همین رابطه  ارسلان مالکی گفت: یگان حفاظت در ۱۳ روز ابتدایی سال ۵ فقره حکم قطعی رفع تصرف را هم اجرا کرده‌ است، افزود: مساحت اراضی آزاد شده توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور بیش از ۵۱ هزار متر مربع زمین به ارزش ۷۷ میلیارد تومان بوده است. 
 
به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن،  سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است. 
 
مالکی با اشاره به تشدید حفاظت از اراضی در ایام نوروز گفت: حفاظت از اراضی دولتی در این ایام با بکارگیری کلیه نیروها و امکانات و حضور مستمر و شبانه‌روزی فرماندهان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها و حمایت و پشتیبانی دادستانی کل کشور و پلیس پیشگیری محقق شده است.
 
مالکی گفت: پروژه نهضت ملی مسکن ماهدشت در ۸۴۰ قطعه زمین به مساحت مجموع ۶۰ هکتار و با تراکم ۲ طبقه ویلایی ساخته خواهد شد.

 

 

ارسال نظر