شناسه خبر : 28197

زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز وجود نخواهد داشت

زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز وجود نخواهد داشت

حامد یزدی مهر گفت:با توجه به اقدامات توسعه‌ای شرکت گاز علاوه بر پایداری شبکه در استان تهران زمستان امسال قطعی گاز نخواهیم داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در حاشیه بازدید از شبکه گاز رسانی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتظار اداره کل مدیریت بحران استان تهران از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در زمینه تهیه سوخت و خدمات رسان، همواره تاب آور کردن شبکه‌های گاز رسانی بوده است.

یزدی مهر افزود: برای اطمینان خاطر از توزیع گاز  شرایط اضطرار در هنگام مخاطرات طبیعی  نیاز است که استان و شهر تهران به صورت یکپارچه دیده شود و لازمه این یکپارچگی و انسجام هماهنگی با دستگاه‌های آب و برق می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد:هرچقدر در زمینه تاب آور کردن شریانهای حیاتی تلاش کنیم قطعا در زمان وقوع مخاطرات طبیعی دغدغه ها کم تر و  کار در مرحله پاسخ به بحرانهای طبیعی راحت تر می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به مقاوم سازی علمک‌های گازرسانی در شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

یزدی مهر در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت گاز جهت پایداری بیشتر شبکه گفت: با اقدامات انجام شده امسال و به خصوص در فصل سرما از یک شبکه گازی پایدار برخوردار خواهیم بود و قطعی گاز نخواهیم داشت.

 

ارسال نظر