شناسه خبر : 26888

۹ هزار و ۷۵۶ نفر در تهران وام ودیعه مسکن دریافت کردند

۹ هزار و ۷۵۶ نفر در تهران وام ودیعه مسکن دریافت کردند

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران افزایش یافته و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل محبت خواه گفت: از سال ۹۹ تا امروز ۲۳ شهریور ۷۲۳ هزار ۲۹۸ نفر ثبت نام کردند و از این تعداد ۹۹ هزار ۷۷۵ نفر توانسته اند تسهیلات دریافت کنند. همچنین در ۶ ماهه ابتدای امسال  ۱۱۷ هزار ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد  ۹ هزار ۷۵۶ نفر وام گرفتند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و با توجه به آنکه امسال نظارت‌ها بر روند پرداخت تسهیلات افزایش یافته و همین امر خود زمینه ساز بهبود روند پرداختی‌ها شده است.

او می‌گوید: امسال میزان پرداخت تسهیلات و همکاری بانک‌ها در روند پرداختی تسهیلات بهتر شده و با توجه به آنکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن امسال در تهران به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بنابراین به بانک‌ها دستور داده ایم که روند پرداختی این تسیهلات  را تقویت کنند.

محبت خواه گفت: هیچ بانکی حق ندارد  برای پرداخت تسهیلات ضامن و یا سند واحد مسکونی از متقاضی دریافت کند چراکه اگر متقاضی خود سند واحد مسکونی داشت چه نیازی به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن دارد. بنابراین متقاضیان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی توسط بانک‌ها به  اداره کل راه وشهرسازی اعلام کنند.

 

ارسال نظر