شناسه خبر : 24970

سهمیه سوخت تراکتور و کمباین فاقد پلاک تا پایان شهریور ماه قطع می شود

سهمیه سوخت تراکتور و کمباین فاقد پلاک تا پایان شهریور ماه قطع می شود

سهمیه سوخت تراکتور و کمباین های فاقد پلاک تا پایان شهریور ماه امسال قطع می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تعامل، هم افزایی وتلاش جهادی دستگاه های نظارتی، اجرایی وعملیاتی برای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز نیاز امروز اقتصاد کشور است.
در کمیسیون برنامه هماهنگی ونظارت برمبارزه با قاچاق کالاوارز استان آخر شهریور ماه به عنوان آخرین فرصت پلاک گذاری کمباین ها و تراکتورها تعیین و پس از آن سهمیه سوخت تراکتور وکمباین های فاقد پلاک قطع می شود.
نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این جلسه بر مبارزه جدی و جهادگرانه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت ایجاد امنیت اقتصادی برای تولید کنندگان داخلی و بهبود شاخص های اقتصادی کشور از مسیر مبارزه جدی با قاچاق می گذرد.
نظری هم افزایی و تعامل گسترده دستگاه های اجرایی، نظارتی و عملیاتی برای تشدید برخورد با قاچاق را خواستار شد و استان مرکزی بدلیل قرار گرفتن در مسیر جنوب به شمال کشور معبر کالاهای قاچاق است وبا تلاش های صورت گرفته این استان از استان های پیشگام در کشف و توقیف کالاهای قاچاق بوده است.
سرهنگ سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هم در این جلسه از رشد ۸۷درصدی کشفیات قاچاق در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کالاهایی به ارزش ۹۸ میلیارد تومان در این مدت کشف و ضبط شده که پارچه، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین فراوانی را داشته است.

ارسال نظر