شناسه خبر : 21469

سال آینده وضعیت اقتصادی و درآمد مردم بهبود پیدا خواهد کرد

سال آینده وضعیت اقتصادی و درآمد مردم بهبود پیدا خواهد کرد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال ۱۴۰۱ از لحاظ اقتصادی سال بهتری خواهد بود و با برنامه‌ریزی که انجام شده ثبات اقتصادی بهتری حاکم خواهد شد و منابع و مصارف واقعی‌تر پیش‌بینی شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «سید مسعود میرکاظمی» در حاشیه مراسم غرس دو اصل نهال مثمر، همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ رشد اقتصادی و سطح درآمد خانوار بهبود پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: کنترل تورم، ایجاد رشد اقتصادی متوازن و بهبود معیشت مردم برنامه‌هایی است که در دولت سیزدهم دنبال می‌شود و مردم سال آینده بخشی از آثار آن را خواهند دید. 

وی با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: این مناسبت نشان دهنده اهمیت حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در سابقه ایرانی و اسلامی کشور ما است و حفاظت از محیط زیست به عنوان اصل اساسی در زمینه پیشرفت پایدار کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: درخت، هوای پاک و زمین سبز برای حیات انسان ضروری است بنابراین برای شکرانه نعمات خداوند، اگر درختی داریم آن را حفظ کنیم و اگر نداریم، درختی بکاریم، به ویژه درختان مثمر که دیگران بتوانند از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه روز درختکاری، جامعه را ترغیب می کند تا به کاشت درخت اهمیت دهد گفت: دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم و دیگران بخورند. (ملک الشعرای بهار)

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، دو اصله نهال مثمر توسط میرکاظمی در محوطه سازمان برنامه و بودجه غرس شد.

ارسال نظر