شناسه خبر : 31559

اراضی رایگان در اختیار مسکن ملی قرار داده شد

اراضی رایگان در اختیار مسکن ملی قرار داده شد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : هزار کتار زمین رایگان در اختیار دولت برای ساخت مسکن ملی قرار داده ایم.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران  در خصوص آزاد راه تهران گفت: به زودی خبرهای خوبی در اسفند ماه درباره آزاد راه تهران _ شمال اعلام خواهیم کرد.

او گفت:همه تلاش بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است و در کلان شهرها کاری نمی کنیم و کارهای تولید در مناطق محروم است و زیر ساخت ما در حوزه ایجاد اشتغال پایدار است. کارهای ما اشتغالات پایدار فراهم می‌کند. 

فتاح گفت:  بنیاد مستضعفان ۲هزار میلیارد تومان به اشتغال کمک کرده و در طی سه سال گذشته اشتغال های ما پایدار بوده است و هیچ خبری از تعدیل نیرو و یا بیکاری شنیده نشده است.

او درباره مولد سازی گفت : ما اموالی داریم که  به دولت واگذار نمی کنیم  بنیاد مستضعفان  تاکنون به مولد سازی عمل کرده است و ما اموال راکد را  به کارخانه تولید و سد نیروگاه و طرح کشاورزی  تبدیل کرده ایم همچنین  رویکرد ما این است که اموال راکد را بفروشیم و آن ها را  تبدیل به کارخانه می کنیم.

او گفت: هزار کتار زمین رایگان برای ساخت مسکن ملی  در تمامی کشور در اختیار دولت قرار داده ایم.

 او گفت: اگر کاری از بنیاد پیدا کنید که  به دلیل تحریم ها بر زمین مانده جایزه می دهم و تمامی اقدامات توسط نیروهای خود بنیاد در حال انجام است.

 

ارسال نظر