شناسه خبر : 29234

اختصاصی چابک آنلاین؛

۲۰ درصد از دروپنجره های مصرفی صنعت ساختمان آلومینیومی است

20 درصد از دروپنجره های مصرفی صنعت ساختمان آلومینیومی است

رییس هیات مدیره شرکت تک نمای کهن سازه، اظهار کرد: باوجود رکود حاکم بر صنعت ساختمان، تقاضا و فروش محصولات آلومینیومی در این صنعت کاهش محسوسی نداشته زیرا سازندگان درتلاش هستند تا پروژه های نیمه تمام خود را با سرعت بیشتری به اتمام برسانند، شرکت تک نمای کهن سازه یکی از مجموعه های فعال در صنعت ساختمان بوده که در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیومی تحت عنوان برند آلومینا فعالیت می کند.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، امیرحسین میناسازی، در گفتگو با چابک آنلاین، افزود : بهره گیری از فناوری های نوین در تولید درب و پنجره و نماهای شیشه ای موجب استقبال بسیاری از خریداران این محصولات در صنعت ساختمان شده، به طوری که در حال حاضر ماهیانه بالغ بر هزار و دویست مترمربع در و پنجره آلومینیومی و حدود هزار متر مربع سازه های شیشه ای توسط مجموعه تک نمای کهن سازه تولید می شود.

وی،خاطرنشان کرد:برخی از محصولات تولیدی مجموعه نک نمای کهن سازه به کشورهای لهستان، امارات ، عراق، گرجستان و عمان صادر می شود.

رییس هیات مدیره شرکت تک نمای کهن سازه، با اشاره به سهم 20 درصدی مصرف درب و پنجره های آلومینیومی درصنعت ساختمان کشور، گفت:در حال حاضر 80 درصد از حجم بازار مربوط به درب و پنجره های UPVC است زیرا قیمت  مناسب تری نسبت به درب و پنجره های آلومینیومی دارند و برای سازنده مقرون به صرفه تر هستند هرچند که درب و پنجره های الومینیومی کیفیت بهتر و طول عمر بیشتری نسبت به درب و پنجره های UPVC دارند.

میناسازی، افزود: 20 درصد مشتریان  محصولات آلومینیومی در صنعت ساختمان، بیشتر افرادی هستند که لوکس سازی می کنند و یا در مناطق شمالی تهران  ساخت و ساز انجام می دهند.

امیرحسین میناسازی

ارسال نظر