شناسه خبر : 19598

۷۲۰ میلیون سهم بیمه زندگی کاریزما در ۱۳۰ ثانیه فروش رفت

720 میلیون سهم بیمه زندگی کاریزما در 130 ثانیه فروش رفت

پذیره‌نویسی بیمه زندگی کاریزما از صبح روز جاری در فرابورس آغاز شد و قرار بود حداکثر تا ۱۵ روز ادامه داشته‌باشد اما به دنبال استقبال بازار از این شرکت بیمه تخصصی تعداد ۷۲۰ میلیون سهم آن در ۱۳۰ ثانیه فروش رفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، صبح روز جاری پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه زندگی کاریزما در فرابورس آغاز شد که در 130 ثانیه تعداد 720 میلیون برگه سهام این شرکت بیمه‌ای فروخته‌شد.

 پذیره‌نویسی بیمه زندگی کاریزما از صبح روز جاری در فرابورس آغاز شد و قرار بود حداکثر تا 15 روز ادامه داشته‌ باشد اما به دنبال استقبال بازار از این شرکت بیمه تخصصی، 720 میلیون سهم آن در 130 ثانیه فروش رفت.

گفتنی است نزدیک به چهار برابر حجم عرضه برای خرید برگه‌های سهام «کاریز» در پذیره‌نویسی تقاضا ثبت شد و بالغ بر 2 میلیارد و 712 هزار سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی در صف خرید این پذیره‌نویسی قرار گرفتند.

با توجه به استقبال گسترده بازار از پذیره‌نویسی «کاریز» تخصیص به کدهای متقاضی با اولویت بر زمان ثبت سفارش انجام شد و قیمت هر برگه پذیره‌نویسی این بیمه 500 ریال بود.

در همین رابطه روز گذشته عباس اسلامی نماینده هیات موسس بیمه زندگی کاریزما در نشست خبری گفته بود: پذیره‌نویسی شرکت بیمه ‌زندگی کاریزما با سرمایه 240 میلیارد تومان انجام خواهد شد و 70 درصد سرمایه توسط هیئت موسس تعهد شده‌است.

وی با اشاره به اینکه این بیمه درحوزه بیمه‌های زندگی فعالیت می‌کند، تاکید داشت: بیمه زندگی کاریزما سومین شرکت تخصصی در صنعت بیمه است، این ساختار تخصصی به مجموعه بیمه کاریزما اجازه می‌دهد در فعالیت‌ها و رشته‌های تخصصی متنوع فعالیت کند.

نماینده هیات موسس بیمه زندگی کاریزما با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ساختار جدید و محصولات جدید این شرکت بیمه مورد استقبال شبکه فروش صنعت بیمه مواجه شود، گفت: در حال‌حاضر صندوق‌های بازنشستگی از راندمان خوبی برخوردار نیستند و این فرصتی برای بیمه زندگی کاریزما و سایر بیمه‌های تخصصی است تا خدماتی در سطح ملی به این صندوق‌ها ارائه کنند.

ارسال نظر