شناسه خبر : 17935

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن هزار واحدی کارکنان سپاه البرز

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن هزار واحدی کارکنان سپاه البرز

عملیات اجرایی پروژه مسکن هزار واحدی کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز در آستانه هفته دفاع مقدس در منطقه حصارک کرج با عنوان پروژه مسکونی «یاس کرج» آغاز شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و یک نهاد پیش رونده و پیش برنده برای نگهبانی از دستاورهای انقلاب و پیشتازی در عرصه های مختلف و خط شکنی در اجرای ماموریت ها و مسوولیت های محوله همیشه سرافراز بوده است.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: اجرای این پروژه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان و اقدامات و فرمایشات رییس جمهور در خصوص تامین مسکن آحاد مردم است.

وی ادامه داد: به همین منظور سپاه البرز نیز به عنوان یک نهاد انقلابی پیشتاز بوده و نخستین پروژه را در دولت انقلابی در استان شروع کردیم.

حیدرنیا گفت: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در هر عرصه ای که مردم نیاز دارند به خصوص خانه سازی برای مردم محروم به کمک آن ها برود.

وی افزود: که آمادگی داریم به مردم استان البرز کمک کنیم تا دغدغه اصلی تامین مسکن که برای تمام خانواده ها بسیار سنگین است گامی را برداریم.

فرمانده سپاه استان مشکل مسکن را یکی از دغدغه های استان دانست و گفت: مساحت پروژه هزار واحدی حصارک کرج هفت هکتار، شامل ۱۱۰ قطعه تفکیکی با جمعیت پذیری بالغ بر ۳۵۰۰ نفر است.

سردار حیدر نیا افزود: تمام سرانه های خدماتی،رفاهی،فضای سبز در این پروژه دیده شده است.

وی در پایان گفت پیش بینی میشود این پروژه طی ۳۸ تا ۴۸ ماه آینده به بهره برداری برسد.

ارسال نظر