شناسه خبر : 15183

مبلغ وام دستیاری دانشجویان در سال جدید دو برابر شد

مبلغ وام دستیاری دانشجویان در سال جدید دو برابر شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دو برابر شدن مبلغ وام دستیاری دانشجویان در سال جدید خبر داد و گفت: مبلغ این وام از ۱۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مهندس بهروز رحیمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی PH.D وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطاء شد که در این راستا با بانک قرض الحسنه مهر ایران هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و بر همین اساس توافق نامه‌ای نیز امضا شده است. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: به دنبال امضای توافق‌نامه فوق به دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شدند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا داده  شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساطی ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

وی  به موفقیت‌های حاصله در حوزه وام دستیاری و ارایه این وام به مبلغ ۱۵ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این خبر خوش را به دستیاران عزیز خواهیم داد که مبلغ این وام در سال آینده دو برابر خواهد شد.

رحیمی در حوزه بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری از رسیدن خبرهای خوش در آینده نزدیک خبر داد و متذکر شد: نگاه مجموعه فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، همراهی و همیاری با دانشجویان است و به واقع تلاش می‌کند تا به هر اندازه که در توان خود می‌بیند در مسیر رفع مشکلات این عزیزان حرکت کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: اولویت‌بندی دانشجویان بر اساس برخی شاخص‌ها از جمله "دانشجویان ورودی سال ۹۶ به قبل"، "دانشجویان متاهل"، "دانشجویان سرپرست خانوار"و... است، که پس از عبور از این مرحله، وام دستیاری به دانشجویان ورودی ۹۷ به بعد نیز تعلق خواهد گرفت.

 

ارسال نظر