شناسه خبر : 38758

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت های ساختمانی رغبتی به استفاده از طراحان داخلی ساختمان ندارند!

شرکت های ساختمانی رغبتی به استفاده از طراحان داخلی ساختمان ندارند!

رییس انجمن صنفی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان تهران، اعلام کرد که اغلب مصالح درجه یک داخلی از کیفیت بالایی برخورداربوده و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند.

به گزارش چابک آنلاین، "مهیارفرنیا " در گفت و گو با چابک آنلاین افزود:تجربه ثابت کرده که استفاده از متخصصان طراح داخلی، کیفیت ساختمان ها را افزایش داده و همچنین تمایل خریداران مسکن برای این ساختمان ها بیشتر شده است. 

به گزارش چابک آنلاین، وی  بیان کرد که برخی از شرکت های ساخت وساز همچنان به روش سنتی عمل می کنند و رغبتی به استفاده از طراحان داخلی ساختمان ندارند. 

به گفته فرنیا، متاسفانه در سال های گذشته، یک روند اشتباه در صنعت  ساختمان شکل گرفته و بیشتر مهندسان و شرکت های ساخت و ساز را به سمتی هدایت کرده که وجود طراحان داخلی از ابتدا وانتهای شروع پروژه های ساختمانی، لازم و ضروری نیست زیرا از نظر آنها، استفاده از طراحان داخلی باعث هزینه بیهوده می شود.

رییس انجمن صنفی مهندسان مشاور طراح و ناظر ساختمان استان تهران تصریح کرد: با گذشت زمان، تجربه ثابت کرده  که استفاده از متخصصان طراح داخلی، کیفیت ساختمان ها را افزایش داده و همچنین تمایل خریداران مسکن برای این دست ساختمان ها بیشتر شده است.

به اعتقاد وی، اغلب متخصصین و مهندسان در حوزه طراحی داخلی، از دانش و سواد کافی بهره مند هستند، بنابراین  لازم است تا در صنعت ساختمان سازی به آنها بهای بیشتری  داده شود تا الگوهای جهانی ساخت و ساز در کشور طراحی وعملی و شود.

 

ارسال نظر