شناسه خبر : 9707

جهت‌گیری بیمه حافظ، پیشتازی در طراحی و ارائه محصولات یکپارچه بیمه‌ای صادرات‌گرا در صنعت بیمه کشور

جهت‌گیری بیمه حافظ، پیشتازی در طراحی و ارائه محصولات یکپارچه بیمه‌ای صادرات‌گرا در صنعت بیمه کشور

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین صندوق ضمانت صادرات ایران و شرکت بیمه حافظ به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور، محصولات یکپارچه بیمه‌ای در حوزه صادرات و سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی کشور عرضه خواهد شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، تفاهم نامه فوق الذکر در چارچوب برنامه های تحولی این شرکت و در راستای توسعه فعالیت های بیمه گری و ارائه محصولات بیمه ای متمایز و بهینه صورت گرفته و صندوق ضمانت صادرات ایران به عنوان تنها نهاد حاکمیتی کشور در خصوص ارائه ضمانت های صادراتی دراین طرح مشارکت خواهد نمود. این تفاهم نامه که در اول بهمن ماه سال 1398 به امضاء رسیده است می تواند تحولی گسترده در صنعت بیمه کشور با رویکرد حمایت از صادرات غیر نفتی ایجاد نماید.

در چارچوب این تفاهم نامه مقرر شده است صندوق ضمانت صادرات ایران و شرکت بیمه حافظ همکاری های خود را در ابعاد و محورهای مختلف و با رویکرد ارائه محصولات بیمه ای متنوع شروع نموده و ضمن یکپارچه سازی محصولات و پوشش های بیمه ای مورد نیاز صادرکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صادرات گرا، در خصوص نقش و جایگاه بیمه های صادراتی و توسعه آن در صنعت بیمه مشارکت نمایند.

یادآور می شود با توجه به اهمیت و جایگاه توسعه صادرات غیر نفتی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توجه به بیمه های صادراتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پیش بینی می شود صنعت بیمه و در راس آن بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری را در این اقدام ملی داشته و شاهد طراحی و بکارگیری محصولات نوین بیمه ای در این خصوص باشیم.

ارسال نظر