شناسه خبر : 9502

دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا آغاز شد

دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا آغاز شد

بیمه آسیا به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور در برگزاری مجامع فصلی، سومین دور برگزاری این مجامع را آغاز کرد.

به گزارش چابک آنلاین، برگزاری دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا با حضور مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و سرپرستان مناطق ده‌گانه این شرکت با هدف رصد و بررسی عملکرد بیمه ای، آغاز شد.

بنا بر این گزارش، در نخستین روزهای برگزاری این مجامع، سرپرستان و روسای استان منطقه چهار (استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی)، منطقه هفت (استان‌های گیلان، زنجان و قزوین) ، منطقه دو (استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) ، منطقه پنج (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد)، منطقه هشت ( استان های خوزستان ،ایلام و لرستان ) ومنطقه سه ( استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل )گزارشی از فعالیت‌های خود در نه ماهه نخست سال جاری را ارایه کردند.

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در آغاز این نشست، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

 وی در ادامه، فعالیت موفق بیمه‌گری بیمه آسیا را در نه ماهه نخست سال جاری، نتیجه همراهی و همدلی واحدهای مختلف ستادی، شعب و شبکه فروش بیمه‌آسیا دانست و افزود: برگزاری دو دوره مجامع فصلی بیمه‌آسیا برای نخستین بار در صنعت بیمه، اثرات مفید و ثمربخشی بر عملیات بیمه‌گری بیمه‌آسیا داشته است که آمارهای نه ماهه نخست سال جاری شرکت موید آن است.

مدیرعامل بیمه‌آسیا، توسعه فعالیت‌های بیمه‌گری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای را مورد تاکید قرار داد و نظارت و کنترل، بهبود ترکیب پرتفوی، فروش بیمه‌های زندگی و ارتباط و تعامل دو سویه با بیمه‌گذاران، زیان‌دیدگان، کارکنان و شبکه فروش را از اولویت‌های بیمه‌آسیا برشمرد.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش در فعالیت بیمه گری گفت: به روزسانی اطلاعات، آگاهی از آخرین تحولات بیمه ای، انتقال تجارب فنی و یکسان سازی فعالیت ها در جهت چابک سازی امور، تماما در فرایند اموزش امکان پذیر است و به همین دلیل، در عصر کنونی، تمایز شرکت های بیمه، از طریق میزان توجه آنها به موضوع آموزش، مشخص می شود.

ارسال نظر