شناسه خبر : 9277

۶۰۰ بیمه شده صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران به مشهد اعزام شدند

۶۰۰ بیمه شده صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران به مشهد اعزام شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: ۶۰۰ بیمه شده صندوق اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: برای اولین بار در کشور در طرح ضیاف رضوی ۶۰۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان استان مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.
او افزود: استان مازندران پایلوت کشوری نخستین کاروان ضیافت رضوی شد و این را افتخاری برای مجموعه خود می‌داند، چرا که در سال‌های گذشته شاهد اقدامات بی سابقه و اثرگذاری در عرصه ارائه خدمات به بیمه شدگان این صندوق هستیم.
ابراهیمی گفت: برای رفاه حال بیمه شدگان بیمه روستائیان و عشایر سامانه هوشمند پیامکی به صورت تعاملی دوطرفه فعال است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران افزود: بیمه شدگان برای دریافت شناسه حق بیمه و اطلاع از وضعیت بیمه‌ای و شرایط و مزایای صندوق و راهنمایی جهت ثبت نام و دفاتر بیمه می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به سرشماره ۳۰۰۰۲۷ خدمات را دریافت کنند.

او با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار مازندرانی زیر پوشش بیمه روستایی عشایری قرار دارند، گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستایی مازندران از سال ۸۳ تا کنون توانسته ۵۰ درصد از جامعه هدف خود را در مازندران زیر پوشش خود قرار دهد.
ارسال نظر