شناسه خبر : 7283

تحقق بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی در سال ۱۳۹۷

تحقق بیش از 830 میلیارد ریال سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی در سال 1397

"مدیرعامل بیمه کارآفرین" در کنفرانس خبری روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود اعلام نمود ، سود حاصل از مشارکت در منافع بیمه گزاران عمر بیش از " ۸۳۰ میلیارد ریال" محقق و تا عید غدیر به حساب اندوخته بیمه گزاران عمر واریز خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین، محمد حیدری در ادامه افزود : اصلی ترین سیاست شرکت، فروش با کیفیت بیمه های عمر می باشد و در این خصوص کیفی سازی و تقویت شبکه فروش و ارائه محصولات متنوع همسو با نیازهای بیمه گزاران از اولویت اصلی برنامه های شرکت می باشد. وی در خصوص میزان فروش بیمه های عمر اضافه کرد که سهم رشته عمروسرمایه گذاری در سبد محصولات شرکت در سال قبل بالغ بر 53 درصد بوده است که درنظر داریم این سهم را در سال جاری افزایش دهیم.

"مدیرعامل بیمه کارآفرین" در انتها افزود، ذخائر ریاضی شرکت درحال حاضر بالغ به 26 هزار میلیارد ریال می باشد که سهم بیمه مرکزی از این ذخائر حدود 11 هزار میلیارد ریال می باشد.

در ادامه کنفرانس خبری آقای علیرضا حجتی عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل ، "سود مشارکت 20 درصدی" بیمه گزاران عمر را نتیجه تلاش ، همدلی و انسجام سازمانی شرکت در سال 1397 عنوان نمود و ابراز امیدواری نمود که در سال جدید این همدلی و همکاری باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر فروش با کیفیت بیمه های عمر شود.

ایشان در ادامه افزود : مطابق صورتهای مالی شرکت بیش از 80% ذخایر ریاضی بیمه های عمر (سهم نگهداری شرکت ) معادل 12هزار میلیارد ریال نزد بانکهای معتبر سپرده گذاری شده است.

ارسال نظر