شناسه خبر : 6677

کارشناس محور با مسائل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برخورد می‌کنم!

کارشناس محور با مسائل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برخورد می‌کنم!

شیرکانی در جلسه با مدیران استانی به اهمیت پایبندی به برنامه‌ها در عملکرد اشاره کرد و از آنها خواست عملکرد خود را بر اساس میزان تحقق برنامه‌های اصلی صندوق گزارش دهند.

به گزارش چابک‌آنلاین، مدیران استانی برای همفکری و طرح مسائل و مشکلات حوزه خود با سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سالن اجتماعات ستاد صندوق دیدار کردند.

علی شیرکانی، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در جلسه با مدیران استانی با اشاره به اینکه این جلسه هم اندیشی برای آشنایی بهتر اعضای جدید صندوق با مسائل استان‌ها برگزار شده است گفت: من سعی می‌کنم کارشناس محور با مسائل برخورد کنم، به نظرم مشکلات را اگر نتوان حذف کرد اما همدلانه می‌توان حل کرد.

او با تأکید بر اینکه باید بین صندوق بیمه و یک صندوق حمایتی تفاوت قائل بود گفت: ما یک صندوق بیمه‌ای هستیم و اموال مردم دست ما است از این رو موظف به امانت داری در بهترین حالت آن هستیم.

شیرکانی در ادامه به اهمیت پایبندی به برنامه‌ها در عملکرد اشاره کرد و گفت: صندوق برنامه‌هایی را تدوین کرده است که برای ما بسیار مهم است که به آن پایبند باشیم و برنامه مورد نظر صندوق را پیگیری و اجرا کنیم.

او همچنین افزود: برنامه بد بهتر از بی‌برنامگی است درنهایت این است که اگر احساس کردیم برنامه‌ای نیاز به اصلاح دارد، آن را اصلاح می‌کنیم اما در هر صورت من تمام عملکردها را بر اساس برنامه می‌سنجم. شما هم در هر ملاقات و نشستی باید در گزارش عملکرد خود توضیح دهید که تا چه مقدار از برنامه‌های اصلی را توانسته‌اید محقق کنید.

ارسال نظر