شناسه خبر : 6508

جزئیات واگذاری تنها مؤسسه علمی وزارت رفاه به بخش خصوصی اعلام شد

جزئیات واگذاری تنها مؤسسه علمی وزارت رفاه به بخش خصوصی اعلام شد

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، از اتمام فرآیند تدوین شیوه‌نامه واگذاری این مراکز به بخش خصوصی واجدشرایط و ارسال این شیوه‌نامه جهت اجرا، خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از فارس، مجید رضازاده گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا با رعایت محدودیت زمانی شدیدی که برای تدوین این شیوه‌نامه وجود داشت، بتوانیم شیوه‌نامه جامع و مناسبی تدوین کنیم.

وی افزود: شیوه‌نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، در یک فرآیند اصولی و در مشورت با کارشناسان، صاحب نظران و مسؤولان مربوطه تدوین شد و جهت اجرایی کردن در اختیار این مراکز و ادارات کل بهزیستی قرار گرفت.

رضازاده، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شخصیت حقوقی واجد شرایط برای هر مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به زودی درقالب یک فرآیند مشخص و استاندارد انتخاب و به تبع آن امکان پذیرش دانشجو برای این مراکز در نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 فراهم خواهد شد.

به گفته وی، انتشار فراخوان واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، از روز گذشته 21 خردادماه 98 آغاز شد و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط در استان‌های مختلف می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی و اداره کل بهزیستی در استان متبوع مراجعه و با شماره تلفن 88551377 021 تماس بگیرند.

رضازاده بر ضرورت رعایت دستورالعمل دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه جایگزینی مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: شیوه‌نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، ذیل دستورالعمل مذکور تهیه و تدوین شده است.

بر اساس این گزارش، براساس مصوبه بهمن ماه سال 96 شورای عالی اداری، مراکز آموزش علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرای باید منحل و یا به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شوند که مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی وزارت رفاه نیز مشمول این مصوبه شده است.

ارسال نظر