شناسه خبر : 50095

اختصاصی چابک آنلاین؛

آموزش علمی و عملی توامان نتایج بسیار خوبی برای صنعت بیمه به دنبال دارد

آموزش علمی و عملی توامان نتایج بسیار خوبی برای صنعت بیمه به دنبال دارد

معصوم ضمیری، مدیر عامل شرکت بیمه پاسارگاد:

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، برخی رشته ها مثل بیمه، مالی و حسابداری رشته های فنی‌ بوده و نیاز به آموزش های متفاوتی هم دارند.

 آموزش عملی و علمی توام، سیستم مناسبی برای همه رشته های فنی بوده و در این صورت رشته ای که خوانده می شود در عمل نیز تجربه می شود.

افرادی که از سیستم علمی و عملی خارج می شوند وقتی وارد بازار کار می شوند از شروع تا خاتمه، ریزترین کارها را انجام داده و اصول کار را می دانند و به محیط کار، آگاهی لازم را دارند.

در اکثر کشورها برای این نوع تحصیلات، آموزش جدا از سیستم دانشگاهی وجود دارد که در  اصطلاح به آنها آموزش حرفه ای گفته می شود.

این روش  کمک می کند که دانش دانشگاهی ، تبدیل به یک دانش دانشگاهی حرفه‌ای شود. 

در ایران نوع دوم وجود ندارد یا کم است.

شرکت بیمه پاسارگاد درحال مذاکره  با دانشگاه  بوده  تا این روش را در سال های آینده شروع کند و آموزش بیمه را به عنوان بخشی از دانشگاه به صورت یک آموزش علمی و عملی توام پیش ببرد.

این روش در دوره ای  که در شرکت بیمه آسیا مشغول فعالیت بودم در دانشکده امور اقتصادی انجام شد و آثار مثبتی داشت و بسیاری از مدیران کنونی صنعت بیمه دانش آموخته آن دوره همان دانشگاه هستند.

به طور کلی بیمه، فنی است که نیاز به آموزش علمی و عملی توام دارد که این موضوع یا باید  قبل از شروع خدمت یا توام باهم  جلو برود تا افراد روز به روز دانسته های خود را ارتقا دهند.

 

حجم ویدیو: 106.81M | مدت زمان ویدیو: 00:04:32 دانلود ویدیو
ارسال نظر