شناسه خبر : 43829

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه دانا منابع مازاد خود را به سمت سرمایه گذاری سوق داد

بیمه دانا منابع مازاد خود را به سمت سرمایه گذاری سوق داد

رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا: تامین منابع مالی برای حجم کلانی از خسارت های گذشته و اصلاح شاخص‌ها با آهنگ و سیاست هایی که در گذشته بود دیگر میسر نبود و باید یک برنامه و بودجه مناسب تری بر پایه توسعه بازار و مبتنی بر آن در دستور کار قرار داده می شد که سهم بازار شرکت یکباره افزایش داده شود تا با تزریق منابع بیشتر در بخش های فنی و مالی شرکت بتواند پاسخگو تعهدات باشد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، این سیاست در برنامه استراتژیک به عنوان یک امر مهم و راهبرد اساسی در دستور کار قرار گرفت و به واحد های اجرایی ابلاغ شد.

که باید از شبکه نمایندگان دلسوز شرکت بیمه دانا که در سراسر کشور به خوبی توانستند این مهم را انجام دهند تشکر کرد که توانستند یک کارنامه خوب در توسعه بازار و فروش داشته باشند.

 این سیاست به خوبی اجرا شد و ناترازی های بخش های مختلف، که هم در بخش منابع و هم در بخش مصارف ایجاد شده بود مدیریت شد که درحال حاضر این تراز برقرار شده و منابع مصارف و شرکت متعادل پیش می رود.

شرکت بیمه دانا در ماه هایی از فصول گذشته و سالجاری توانسته منابع به شرکت تزریق کند که بخشی از این منابع بر اساس آیین نامه های مصوب شورای عالی بیمه به سمت سرمایه گذاری های شرکت سوق داده شد یعنی همان بخشی که بایستی دوام و قوام شرکت را بیمه کند .

به هر حال آتیه شرکت بستگی به حجم سرمایه گذاری ها و میزان آورده هایی دارد که از محل سرمایه گذاری ها عاید شرکت می‌شود در نتیجه باید به آن توجه ویژه داشت.

در  شرکت بیمه دانا  از ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ تا امروز بخشی از منابع مازاد به سمت سرمایه گذاری ها سوق داده شده و حجم بسیار خوب و قابل قبولی را توانسته است برای شرکت و سهامداران و مدیران شرکت رقم بزند و در بخش سرمایه گذاری هم کارنامه بسیار درخشانی را از آن خود کند.

 

حجم ویدیو: 35.34M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29 دانلود ویدیو
ارسال نظر