شناسه خبر : 43039

اختصاصی چابک آنلاین؛

مدیران جوان نیازمند اعتماد بیشتر صنعت بیمه هستند

مدیران جوان نیازمند اعتماد بیشتر صنعت بیمه هستند

سید مجید بختیاری، کارشناس صنعت بیمه: بحث تامین نیروی انسانی درصنعت بیمه و سایر صنایع یک موضوع جدی بوده که مهاجرت نیروهای توانمند برآن تاثیر گذار است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، وضعیت حقوق و دستمزد در بین سازمان‌ها باید متناسب با توانمندی، نیاز و علایق افراد باشد تا بتوانند نیروهای خوب را جذب کنند، درصورتی که چنین اتفاقی نیفتد با تعارف چیزی حل نمی‌شود.

هر چند که در صنعت بیمه همچنان نیروهای خوبی داریم و باید دیده شوند. 

به ویژه باید رویکرد شرکت ها به سمت جوان‌ترها تغییر پیدا کند و اجازه بدهیم آن‌ها سمت‌های اجرایی و ستادی را برعهده بگیرندو  باید به جوان‌ها اعتماد کنیم و اجازه بدهیم به جلو حرکت کنند.

افراد زیادی را در صنعت بیمه داریم که در رشتۀ بیمه تحصیل نکرده‌اند اما فوق‌العاده علاقه‌مند بوده و در جهت توسعۀ فردی خود کار کرده‌اند و  جنبۀ مهارتی خود را ارتقا داده‌ و درحال حاضر در صنعت بیمه بسیار موفق هستند.

گاهی اوقات ما در سطح رویکردها، نگاه نوآورانه‌ای نداشتیم  درحالی که نیروهای زیادی  وجود دارند که می‌توانند کارهای جدیدتری انجام دهند، به خصوص با نوع جدید ادارۀ شرکت‌ها.

ما  به نسل جدیدی از سازمان‌های بیمه‌ای احتیاج داریم، نهادهایی که متشکل از افراد توانمند فعلی صنعت، افراد باتجربه و جوان‌ترها و کسانی باشند که از صنایع دیگر به بیمه راه پیدا می‌کنند.

مدیران سابق باید اجازه دهند یک پلتفرم یا یک زیست‌بوم در محیط کار شکل بگیرد تا اجزا بتوانند در کنار هم به صورت سیستمی نقش ایفا کنند و درنهایت ارزش‌هایی را خلق کنند که در استراتژی و راهبردهای اصلی شرکت، بنگاه و  صنعت بیمه وجود دارد و می تواند موفق باشد.

 

حجم ویدیو: 37.54M | مدت زمان ویدیو: 00:04:01 دانلود ویدیو
ارسال نظر