شناسه خبر : 4176

متقاضیان دفتر چه سلامت می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی شوند

متقاضیان دفتر چه سلامت می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی شوند

متقاضیان دفتر چه سلامت می توانند با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بسته کامل خدمات بیمه های اجتماعی را با یارانه دولتی دریافت و آینده خود و خانواده را تضمین کنند.

به گزارش چابک آنلاین ، در دیدار مدیر استان کردستان با مدیر کل بیمه سلامت و اعضای خانه مطبوعات استان که در محل دفتر مدیر کل بیمه سلامت استان و با حضور اعضای خانه مطبوعات برگزار شد، انور اسماعیلی مدیر کل بیمه سلامت استان، برخورداری اقشار جامعه از بیمه را حقی همگانی و ضروری دانست و بیمه را از نیازهای اولیه جامعه و هر شخص عنوان کرد.

او خدمات صندوق را یکی از خدمات ارزشمند و ارزان قیمت دولت و نظام بیان کرد و گفت: مجموعه بیمه سلامت برای همکاری با صندوق آمادگی کامل دارد. متقاضیان دفترچه سلامت می توانند با عضویت در این صندوق بسته کامل خدمات بیمه های اجتماعی را با یارانه دولتی دریافت و آینده خود و خانواده را تضمین کنند.

در ادامه جبار احمد پور مدیر استان، توضیحات کاملی در خصوص مزایای طرح، مبانی قانونی، میزان پرداختی، دریافتی و ...  برای حضار مطرح کرد و خواستار استفاده از ظرفیت سازمان بیمه سلامت و مطبوعات جهت فرهنگ سازی و ترغیب مخاطبان شد.

 

 

 

 


 

ارسال نظر