شناسه خبر : 40301

اختصاصی چابک آنلاین؛

غایبان بانکی و بیمه ای نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش مشخص شدند

غایبان بانکی و بیمه ای نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی  کیش مشخص شدند

دهمین دوره رویداد KishINVEX درحالی امروز آغاز به کار می کند که تعدادی از شرکت بیمه ای و بانک ها از جمله غایبان مهم رویداد امسال به شمار می روند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، نگاهی به فهرست حاضران امسال نمایشگاه کیش اینوکس ۲٠۲۳ نشان می دهد که از مجموع ۶۶ بانک و شرکت بیمه فعال در کشور تنها نام ۲۳ بانک و بیمه در رویداد امسال به چشم می خورد.

امسال از مجموع ۳۸ شرکت بیمه ای فعال در کشور تنها ۱۲ شرکت بیمه به همراه بیمه مرکزی در دهمین رویداد نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش اینوکس ۲٠۲۳ حضور دارند.

به عبارت دقیق تر نام شرکت های بیمه ای همچون آسیا، البرز، اتکایی امین، امید، تجارت نو، تعاون، سامان،  سرمد، کوثر، ما، ملت و میهن در میان حاضران کیش اینوکس ۲٠۲۳ به چشم می خورد.

در مقابل به نظر می رسد که تعدادی از شرکت های بیمه ای هم ترجیح داده‌اند که در نمایشگاه امسال حضوری پررنگ و فعال نداشته باشند.

شرکت های بیمه ای همچون، ایران، ایران معین، کارآفرین و پارسیان هم که دستکم در نمایشگاه های قبلی حضور داشته اند، امسال از جمله غایبان به شمار می روند.

در عین حال از مجموع هشت بانک دولتی فعال درکشور، پنج بانک دولتی، مسکن، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن و ملی ایران درنمایشگاه کیش اینوکس ۲٠۲۳ حضور دارند.

ناگفته نماند که بانک مرکزی هم امسال دراین گردهمایی شرکت نکرده است.

از مجموع ۲٠ بانک خصوصی کشور نیز، شش بانک تجارت، صادرات ایران، رفاه کارگران، ملت، شهر و سینا حضور دارند.

البته درمقایسه با رویداد قبلی ( کیش اینوکس ۲٠۲۲) تعداد بانک های حاضر در نمایشگاه افزایش داشته یافته چرا که در رویداد سال قبل تنها ۷ بانک حضوری فعال داشتند. 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی( کیش اینوکس 2023) از 15  تا 18 آبان ماه 1402 در جزیره کیش برگزار می شود.

 

ارسال نظر