شناسه خبر : 34522

اختصاصی چابک آنلاین؛

فعالیت در خارج از مرزهای کشور استراتژی مهم بیمه سامان

فعالیت در خارج از مرزهای کشور استراتژی مهم بیمه سامان

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان معتقد است که نمایشگاه بین المللی صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) فرصت مناسبی را فراهم می کند تا فعالان صنعت بیمه خود را هرچه بیشتر و بهتر به رقبا و سایر حوزه های مالی کشور مانند بانک و بورس ارائه کنند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "عبدالرسول عطایی" در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) گفت: شرکت بیمه سامان از جمله  شرکت های بیمه‌ای است که نه تنها در هر 15 دوره این نمایشگاه بلکه در سایر نمایشگاه ها هم همواره حضور داشته است.

وی، یکی از ویژگی های خاص شرکت بیمه سامان در نمایشگاه های تخصصی را، حضور شبکه فروش در کنار تیم تخصصی و فنی شرکت و کارمندان اصلی عنوان کرد و افزود: حضور و بازاریابی های شبکه فروش همواره باعث شکل گیری مذاکرات خوبی با مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان شده است.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، هدف اصلی برپایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را ارائه دستاوردها، توانمندی ها ونوآوری های شرکت ها دانست و گفت: فضا و بستر مناسبی وجود دارد و شرکت کنندگان بخش‌های بورس، بانک وبیمه می توانند با یکدیگر هم افزایی خوبی را ایجاد کنند و قطعا فرصت‌های خوبی ایجاد خواهد شد.

به گفته عطایی، مذاکرات b2b , b2c وحضور در مکان نمایشگاهی یکی از نکاتی است که همواره شرکت بیمه سامان به آن توجه داشته و خواهد داشت، ضمن آنکه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی را فراهم می کند تا فعالان صنعت بیمه خود را بیشتر به رقبا و سایر حوزه های مالی کشور مانند بانک و بورس ارائه کنند.

نوآوری در عمل

وی، نوآوری در عمل را از جمله افتخارات شرکت بیمه سامان برشمرد و تاکید کردکه این شرکت با توانگری مالی یک و قرار گرفتن در بین 10 شرکت بیمه خصوصی اول کشور،توجه ویژه ای به رشد و اعتبار صنعت بیمه کشور داشته و همواره در تلاش است تا با تیم حرفه ای و متخصص خود، خدمات و نوآوری های جدید را در صنعت بیمه ارائه کند.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان به حضور مجموعه هایی همچون پلنت و کارانت اشاره کرد و افزود: نوآوری از اولویت های بیمه سامان است و درهمین راستا هم بخشی از خدمات را برون سپاری کردیم.

عطایی، حضور درخارج از کشور، حرکت به سمت دیجیتال و استفاده از فناوری های روز برای ارائه خدمات و انتخاب محصولات متناسب با خانواده و یا خرده فروشی را از استراتژی های مهم شرکت بیمه سامان برشمرد.

وی،درخصوص فعالیت های برون مرزی شرکت بیمه سامان، توضیح داد:تردیدی نیست که کیک صنعت بیمه در کشورمحدودیت های خاصی دارد و از  طرف دیگر روز به روز هم شر کت های بیمه‌ای جدید وارد بازار می شوند، به همین دلیل یکی از تدابیر و استراتژی های بیمه سامان که به خوبی راهبری می شود فعالیت در خارج از مرزهای  کشور است.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، ادامه داد: یکی از اتفافات خوبی که در نتیجه فعالیت های برون مرزی در این شرکت بیمه ای رقم خورد پوشش بیمه زائران اربعین و خدمت هرچه بهتر به آنها بود.

حضور هرچه بهتر بیمه سامان در خارج از مرزهای کشور

عطایی، توضیح داد: کشور عراق در سال گذشته به شرکت بیمه ای اجازه فعالیت داد که در آن کشور ثبت شده باشد و از آنجایی که شرکت بیمه سامان للتامین در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و بصره شعبه دارد برای زائرانی که از سمت عراق به ایران می آیند هم اقداماتی انجام داده است.

به اعتقاد وی، فعالیت شرکت های بیمه ایرانی در خارج از مرزهای کشور مساله ای کاملا طبیعی است و شرکت های بیمه ای باید به این سمت حرکت کنند.

 

ارسال نظر