شناسه خبر : 34244

شرکت بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین نمایشگاه کار انتخاب شد

شرکت بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین نمایشگاه کار انتخاب شد

در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف ایجاد ۱۲۰۰ فرصت شغلی دانشجویی در سه روز برگزار شد و شرکت بیمه معلم نیز با برپایی غرفه، نقش پررنگی در این رویداد ایفا کرد و از این فرصت برای ارتباط با کارجویان و کارفرمایان ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور، نهادها و ارگانهای دولتی بهره برد.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم علاوه بر حضور فعال خود، تمامی غرفه‌های این نمایشگاه را تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و مسئولیت قرار داد.

گفتنی است از نمایشگاه کار، بیش از ۱۰ هزار نفر دانشجو بازدید کردند و حدود ۳۰۰۰ رزومه از آنان دریافت و بالغ بر ۱۲۰۰ فرصت شغلی نیز در سامانه کاریابی دانشگاه تهران ثبت شد.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه این نمایشگاه که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری، مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی این دانشگاه برگزار شد، شرکت بیمه معلم به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر انتخاب و تندیس کارفرمای منتخب را دریافت کرد.

 

ارسال نظر