شناسه خبر : 32173

حاجی پور صندلی مدیریت سرمایه گذاری اهداف را به نعیمی واگذار کرد

حاجی پور صندلی مدیریت سرمایه گذاری اهداف را به نعیمی واگذار کرد

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، ذبیح‌اله نعیمی را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری اهداف منصوب کرد.

به گزارش چابک آنلاین ، پیش از این، ولی‌اله حاجی‌پور، مدیریت عاملی شرکت سرمایه‌گذاری اهداف را بر عهده داشت.

ولی‌اله حاجی‌پور، اول اسفند ماه سال گذشته و با حکم عبدالحسین بیات به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف منصوب شده بود.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، مولد سازی دارایی‌ها را از ارزش‌های ممتاز و ضروری بنگاه اقتصادی دانست وگفت: شرکت فاوا نفت که ضرورت و خلأ حضور آن محسوس است یکی از زیرساخت‌های مهم است که در گذشته راکد مانده بود و امیدوارم فرایند فعال‌سازی آن شتاب گیرد.

عبدالحسین بیات، درباره اهمیت رفع بسترهای فسادزا و فسادآلود تأکید کرد: این موضوع بسیار جدی است از این رو کمیته‌های حسابرسی به شکل سازمان‌یافته و نهادینه، مظاهر، روزنه‌ها، رویه‌ها و فرایندها را بررسی کنند؛ آئین‌نامه‌های لازم را اصلاح یا تدوین، مصوب، جاری و ساری کنند و بر اجرای درست آن‌ها تأکید و نظارت کنند.

28415

به گفته وی، حدود ۸۸ درصد سرمایه‌گذاری‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پروژه‌های نفت، پالایشگاه، گاز، پتروشیمی و انرژی انجام شده ، بنابراین، اولویت ما در این زمینه تنوع‌بخشی به سبد سرمایه‌گذاری‌ها با محوریت زنجیرۀ ارزش است، ازاین‌رو هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، باید زنجیرۀ ارزش خود را شناسایی و به سوی تحقق آن حرکت کند.

توسعه و تکمیل زنجیره ارزش موضوع کاری هر یک از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ذیل صندوق‌های نفت از مطالبات اساسی و راهبردی است که با قوت پیگیری خواهد شد

بیات گفت: «شرکت اهداف» نیازمند تغییر نگاه، ساختار و رویکرد است زیرا مسئولیت و رویکرد این شرکت مادرتخصصی بر اساس رویکرد بنگاه اقتصادی، تغییر و افزایش یافته است؛ بنابراین بازتعریف ساختار «اهداف» برای حکمرانی منظم، هوشمند و روزآمد و تسلط بر همۀ شرکت‌های زیرمجموعه اجتناب‌ناپذیر است. 

 

ارسال نظر