شناسه خبر : 27724

اختصاصی چابک آنلاین؛

اطلاعی از تغییرات در هیات مدیره بیمه معلم ندارم

اطلاعی از تغییرات در هیات مدیره بیمه  معلم ندارم

یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه معلم در واکنش به شنیده شدن زمزمه های تغییر در هیات مدیره و یا مدیریت عامل این شرکت، اظهار بی اطلاعی کرد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، " سید عمادالدین قاضوی" در گفت و گو با چابک آنلاین در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود شما یکی از گزینه های مطرح شده برای مدیریت عاملی بیمه معلم هستید، بیان کرد: " این خبر کاملا نادرست است."

قاضوی، گفت که برای بار اول است که می شنود نام وی برای مدیریت عاملی شرکت بیمه معلم مطرح شده  و افزود: برنامه ای برای گرفتن سمت اجرایی در این شرکت بیمه ای  ندارد.

این عضو هیات مدیره شرکت معلم در واکنش به این نکته که شنیده می شود هیات مدیره این شرکت هم بزودی دستخوش تغییر خواهد شد، گفت: " این خبر را هم نشنیده ام، باید از سهامداران پرسید اما به هرحال باید جلسه ای تشکیل شود، ولی من خبری ندارم."

اعضای فعلی هیات مدیره  شرکت بیمه معلم را افرادی چون ابراهیم تحسیری، غلامرضا حیدری کردزنگنه و سیدعماد الدین قاضوی تشکیل می دهند.

اواخر مرداد ماه سال جاری، ابراهیم تحسیری، مدیرعامل شرکت بیمه معلم اعلام کرده بود که باتوجه به صحبت های انجام شده با بیمه مرکزی نهایتا ظرف مدت یک تا دو هفته آینده فرد نهایی هم تاییدیه دریافت خواهد کرد و پس از آن مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت اقدام به تعیین اعضای هیات مدیره خواهد کرد.

شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی با 20 درصد و بانک سرمایه 16.96  درصد رسیده ، شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان 17.7درصد،سهامداران عمده شرکت بیمه معلم را تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر