شناسه خبر : 2696

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران عنوان کرد:

نیاز بخش‌هایی از سازمان بیمه سلامت به قانون یا اصلاح قانون

نیاز بخش‌هایی از سازمان بیمه سلامت به قانون یا اصلاح قانون

طاهر موهبتی گفت: قوانین مربوط به بیمه سلامت در برنامه ششم توسعه اعم از استحقاق سنجی، رفع هم‌پوشانی، مراجعه بیمه شدگان رایگان به بخش دولتی و پایگاه جمعیتی ایرانیان در حال انجام است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، طاهر موهبتی با اشاره به اهمیت دارو گفت: طی یک سال اخیر در جلسات مختلفی در مجلس حضور یافته و تاکید کردیم که هر چه زودتر باید معضل نقدینگی داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی حل شود تا با مشکلی مواجه نشویم. مجلس و دولت نیز همین رویکرد را دارند و امیدواریم در این مسیر نتایج خوبی حاصل شود.

وی با بیان این‌که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به مسائل بیمه سلامت حساسیت خاصی دارد، افزود: از زمان منصوب شدن در این مسئولیت حدود ٨ جلسه به منظور ارائه برخی توضیحات در کمیسیون بهداشت و درمان حضور داشتیم که در زمینه حمایت از مردم و نظارت بیشتر و بهتر مجلس نقطه نظرات خوبی مطرح شد.

موهبتی با بیان این‌که سازمان بیمه سلامت در بخش‌هایی نیاز به قانون یا اصلاح قانون دارد، اظهار کرد: برخی از قوانین مربوط به بیمه سلامت در برنامه ششم توسعه اعم از استحقاق سنجی، رفع هم‌پوشانی، مراجعه بیمه شدگان رایگان به بخش دولتی و پایگاه جمعیتی ایرانیان در حال انجام است و افتخاری برای ما محسوب می‌شود که در مسیر اجرای قانون گام بر می‌داریم و امیدورایم که خدمات سازمان بیمه سلامت روز به روز بهتر و بیشتر شود؛ زیرا یکی از اولویت‌های ما مشتری مداری و حمایت از بیمه‌شدگان است.

 

ارسال نظر