شناسه خبر : 25195

صورت‌های مالی بهار ۱۴۰۱ تائید کرد؛

بیمه سرمد بر مدار سودآوری

بیمه سرمد بر مدار سودآوری

صورت‌هالی مالی بیمه سرمد نشان می‌دهد این شرکت در مسیر سودآوری قرار گرفته و سود سه ماه ابتدایی این شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۲۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، صورت‌های مالی سه ماه ابتدایی سال 1401 این شرکت که بر روی سامانه کدال منتشر شده است، نشان می‌دهد که سرمد حرکت بزرگی را به سمت سودآوری آغاز کرده است.

بیمه سرمد در سال گذشته با مشکلاتی مواجه شد که بزرگترین نمود آن کاهش سودآوری این شرکت بود، مشکلاتی که تغییرات در ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل را به دنبال داشت تا سرمد بار دیگر بتواند به مسیر سودآوری بازگردد.

حالا پس از چند ماه از تغییرات در بیمه سرمد، صورت‌های مالی سه ماهه ابتدایی سال 1401 نشان از حرکت سرمد به سمت مسیر سودآوری دارد و این شرکت در صورت‌های مالی خود، 968293 میلیون ریال (96 میلیارد تومان) سود شناسایی کرده و تغییر بزرگی را رقم زده است.

بر اساس این گزارش، سود بیمه سرمد در سه ماه ابتدایی سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز، 6230 درصد رشد داشته است و این شرکت می‌تواند با حرکت در این مسیر، مشکلات سال گذشته خود را نیز جبران و منافع سهامداران سرمد را تامین کند.

 

ارسال نظر