شناسه خبر : 24794

بیمه سرمد، حامی مسابقات اسکواش غرب آسیا

بیمه سرمد، حامی مسابقات اسکواش غرب آسیا

چهارمین دوره مسابقات اسکواش غرب آسیا با حمایت بیمه سرمد برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت برای حمایت از ورزش قهرمانی و انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزشی، حامی چهارمین دوره مسابقات اسکواش غرب آسیا شد.  

در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های ملی قطر، عراق و کویت برگزار شد، تیم ملی اسکواش ایران با پیروزی قاطع مقابل رقبا، قهرمان رقابت‌های اسکواش غرب آسیا شد.

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش درباره چهارمین دوره رقابت‌های غرب آسیا گفت: این رقابت‌ها با حضور سه تیم برتر منطقه که رنکینگ جهانی دارند، به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و تیم ملی ایران توانست در بخش تیمی، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: همچنین در اجلاس غرب آسیا که در حاشیه این مسابقات برگزار شد، بر تقویت تیم‌های بانوان اسکواش در منطقه غرب آسیا تاکید شد.  

سلیمانی درباره نقش بیمه سرمد و مجموعه‌های بزرگ دیگر در حمایت از ورزش قهرمانی و به ویژه ورزش اسکواش گفت: حمایت و کمک شرکت‌هایی مانند بیمه سرمد از اسکواش، می‌تواند نقش مهمی در رشد ورزش قهرمانی و به‌خصوص موفقیت اعضای جوان تیم ملی اسکواش داشته باشد که در مسابقات جهانی حضور دارند.

رئیس فدراسیون اسکواش خاطر نشان کرد: حمایت این مجموعه‌ها می‌تواند برای هر دو طرف سودمند باشد و اعضای تیم ملی ایران نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر