شناسه خبر : 24193

دستور صریح رئیس کل بیمه مرکزی برای تسریع در رسیدگی و پرداخت خسارات سانحه قطار مشهد_ یزد به شرکت‌های بیمه:

در ارزیابی خسارات و پرداخت آن به قربانیان سانحه ریلی محور طبس تسریع شود

در ارزیابی خسارات و پرداخت آن به قربانیان سانحه ریلی محور طبس تسریع شود

سکاندار صنعت بیمه در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های بیمه ملت، رازی و البرز نسبت به سرعت‌بخشی در روند بررسی و همچنین پرداخت خسارت‌های سانحه قطار مشهد_ یزد دستور لازم را صادر کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور با ابراز تاسف از وقوع حادثه قطار در محور طبس و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار، به مدیران شرکت‌های بیمه‌گر تاکید کرد با بررسی ویژه و برآورد دقیق خسارات و پرداخت سریع، گزارش کامل عملیات بیمه‌ای این حادثه را تا پایان وقت اداری شنبه ۲۱ خردادماه به ایشان اعلام کنند.

 بر اساس این گزارش در نامه رئیس کل بیمه مرکزی بر مواردی نظیر: قید فوریت در اعزام کارشناسان بیمه، دقت ویژه در برآورد خسارات بدنی و سرعت عمل در پرداخت تعهدات بیمه‌ای تاکید شده است.

شایان ذکر است رونوشت نامه یاد شده به مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی نیز ارسال شده تا در صورت تعهد این صندوق نسبت به استیفای حقوق زیاندیدگان، اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی_ رئیس جمهوری اسلامی ایران_ بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرده است.

 

ارسال نظر