شناسه خبر : 23616

بیانیه پایگاه بسیج به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

بیانیه پایگاه بسیج به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

پایگاه بسیج بیمه دانا حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و پایگاه بسیج بیمه دانا، بدین مناسبت پایگاه بسیج شهدای مرصاد بیمه دانا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حماسه‌های ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، یادآور از خودگذشتگی مردمانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه‌ تاریخ به ثبت رسید.
فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده‌ای استوار، ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.
آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان و تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است و برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.
و در این رهگذر شرکت معظم  بیمه دانا با افتخار بخشی از سرمایه انسانی خود را از خیل ایثارگران محترم تامین کرده است. این شرکت در حال حاضر 25 جانباز، یک آزاده، 83 رزمنده، 35 برادر شهید، یک خواهر شهید، یک همسر شهید و 8 فرزند شهید در مجموعه توانمند خود دارد که از این سرمایه انسانی ارزشمند نهایت بهره را می برد.
گفتنی است: در سال گذشته در زمان اوج شیوع ویروس کوئید19، دکتر امیرهمایون فتوحی از پزشکان فعال و متعهد مجتمع خدمات بیمه ای فردوسی این شرکت به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست که ضمن طلب علو درجات برای این شهید، و آرزوی سلامتی برای خانواده معزز شهدا، دوام توفیقات عموم عزیزان و ایثارگران را از خداوند سبحان مسالت داریم.

 

ارسال نظر