شناسه خبر : 23536

اختصاصی چابک آنلاین؛

اعطای مشوق‌های لازم به شبکه فروش برای عرضه بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی

اعطای مشوق‌های لازم به شبکه فروش برای عرضه بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی

مدیر بیمه‌های عمر و پس‌اندازشرکت بیمه دانا از تحقق ۲۴۰ درصدی بودجه عملیاتی این مدیریت در سال گذشته خبر داد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، بهنام بهنام فر در گفت‌وگو با چابک آنلاین درباره عملکرد این مدیریت اظهار داشت: با طراحی محصولات نوین، ایجاد بسترهای متفاوت جهت عرضه و فروش و از همه مهم‌تر مشوق‌هایی که برای نمایندگان برقرار شده، در سال گذشته در رشته حوادث 233 درصد رشد حق بیمه نسبت به دوره قبل خود داشتیم و 240 درصد بودجه عملیاتی پیش‌بینی شده نیز در سال 1400 محقق شد. 

وی گفت: براساس مصوبه هیئت مدیره، یک طرح تشویقی برای نماینده‌های برتر شرکت در رشته حوادث انفرادی در نظر گرفته شد که شامل بیمه‌نامه حوادث تمام اوقات، حوادث مهریار، شهروند دانا و تمامی طرح‌های جاری و عملیاتی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد که در راستای اجرای مصوبه هیئت مدیره هر ماه به نمایندگان برتر فروش در رشته حوادث جوایز نقدی پرداخت شد که بر اساس آن، به نماینده برتر فروش تا 15 میلیون تومان و به رتبه دوم 10، سوم 7، چهارم 5 و پنجم نیز 3 میلیون تومان جوایز نقدی به صورت ماهانه اختصاص داده شد.

 مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز شرکت بیمه دانا گفت: در پایان سال گذشته بر اساس قرعه‌کشی که انجام شد، به نماینده برتر فروش رشته حوادث انفرادی یک خودرو واگذارشد که برای شرکت در این قرعه‌کشی یک حد مشخص تعیین شد و اگر نمایندگان تا پایان سال به آن حجم فروش تعیین شده می‌رسیدند، شرایط شرکت در این قرعه‌کشی را داشتند.

بهنام‌فر افزود: از 2600 نماینده فعال شرکت، 2355 نماینده در این زمینه فعالیت کردند، یعنی ضریب نفوذ بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی در بین نمایندگان فعال حدود 91 درصد بوده است و طرح‌های جدیدی که ارائه دادیم، متوسط ارزش تولیدی هر بیمه‌نامه ارتقا داده شد.

وی، با بیان اینکه 66 نماینده در پایان سال به مرحله قرعه‌کشی وارد شدند، ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی در 20 فروردین ماه سال‌جاری در دفتر مرکزی شرکت بیمه دانا با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران انجام و برنده نهایی مشخص شد.

مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز شرکت بیمه دانا، اذعان داشت که بیمه دانا یک چشم‌انداز چند ساله در خصوص رشته حوادث دارد، زیرا شبکه فروش صنعت بیمه معمولا رشته بیمه حوادث را درکنار رشته‌هایی همچون ثالث و بدنه می‌فروشند، اما در بیمه دانا سعی شده که فرهنگ‌سازی شود که این رشته با توجه به مطلوبیت‌ها و پوشش‌هایی که دارد، فروخته شود.

بهنام‌فر افزود: میانگین حق بیمه تولیدی رشته حوادث انفرادی در سال گذشته  حدود 140 هزار تومان بود که در پایان سال رکورد میانگین حق‌بیمه هر بیمه نامه به 206 هزار تومان هم رسید و این نشان‌دهنده این است که بیمه‌گذاران به سمت‌وسوی یک بیمه‌نامه کامل با پوشش‌های کامل تر و با حق بیمه بالاتر رفتند.

وی، با بیان اینکه رشته حوادث بالاترین کارمزد را بین همه رشته‌های بیمه‌ای دارد وکارمزد هیچ رشته‌ای به اندازه رشته حوادث نیست، گفت:  نمایندگان حقیقی که بخش اعظم شبکه فروش شرکت را تشکیل می‌دهند، 28 درصد کارمزد به علاوه 5 درصد حق صدور دریافت می‌کنند و کارمزد نمایندگان حقوقی از این هم بیشتراست که این خود یک انگیزه است.

مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا اظهارکرد: ترکیب بهینه پرتفوی به نفع شبکه فروش و شرکت بیمه‌ است، زیرا هم کارمزد خوبی می‌گیرند و هم بیمه نامه خوب و موجهی که سودآوری بهتری برای شرکت دارد می‌فروشند و هم از طرفی خسارت کمتری هم به نسبت رشته‌های درمان و ثالث دارد.

 

ارسال نظر