شناسه خبر : 23562

بیمه آسیا گام های موثری در سال ۱۴۰۱ برخواهد داشت

بیمه آسیا گام های موثری در سال 1401 برخواهد داشت

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در اولین روز سفر به استان آذربایجان شرقی با سرپرستی منطقه سه، روسای شعب و نمایندگان منطقه، در شعبه شریعتی تبریزدیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با ارائه گزارش عملکرد بیمه آسیا در سال 1400، گفت:  بیمه آسیا در این سال با همت و تلاش کارکنان و شبکه فروش متعهد و حرفه ای خود توانست با شایستگی به وظایف بیمه گری و مسئولیت اجتماعی جامه عمل بپوشاند.
 
بنابر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر عملکرد مناسب چند سال اخیر بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، بیان داشت: استحکام پایدار بیمه ای و مالی بیمه آسیا،  مرهون فعالیت خانواده بزرک بیمه آسیا در اقصی نقاط کشور  است  که امروز در سراسر کشور به عنوان یک برند خوشنام خدمات شایسته بیمه ای به مردم ارائه می کند.
 
این گزارش می افزاید: نایب رییس هیات مدیره در ادامه با تصریح فروش بیمه نامه های ترکیبی و خرد در بیمه آسیا  اظهار امیدواری کرد در سال 1401 شاهد برداشتن گام های موثر در صنعت بیمه کشور باشیم.
 
گفتنی است معاونان مدیر عامل که در این نشست حضور داشتند به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کاری مربوطه پرداختند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مدعوین بودند.
 
 

 

ارسال نظر