شناسه خبر : 23115

پیام تبریک مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا
عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته است. خوشا به آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. به امید بهره مندی شایسته از برکات ماهی که محمل وحدت و همبستگی امت مسلمان بود، به یمن حضور همدلانه در این ماه عزیز، پایان خوش بهار صیام را جشن می گیریم و به استقبال روزهایی روشن تر برای پیروان شریعت نبوی می رویم.
امید است با بهره مندی از فضای معنوی این ایام خجسته، شاهد توفیقات روافزون شرکت بزرگ بیمه آسیا باشیم و با همدلی، همفکری و با انگیزه ای پرشور و همتی والاتر، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی برای دستیابی به اهداف عالی، گام برداریم.
بیمه آسیا و کارکنان شایسته،شبکه فروش توانمند آن در سال 1400 با توکل بر خداوند متعال، عملکردی درخشان از خود بر جای گذاشتند و افتخاری دیگر برای صنعت بیمه کشور به ارمغان آوردند و یقینا این موفقیت در سایه لطف و مرحمت لایزال الهی و با درایت هیئت مدیره محترم و تلاش ارزنده معاونین، مدیران و مشاورین محترم و سایر کارکنان سختکوش و شبکه فروش  شرکت میسر شد.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان، عید سعید فطر را به محضرهموطنان گرامی و همچنین تمام همکارانم در شرکت بیمه آسیا و خدمتگزاران صنعت بیمه در سراسر کشور صمیمانه تبریک عرض کرده و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل
ارسال نظر