شناسه خبر : 23527

برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین

برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین

اختتامیه جشنواره فروش بیمه‌های زندگی نیمه دوم سال ۱۴۰۰در مرکز سالن اجتماعات هتل آهوان چابکسر برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی نیمه دوم سال 1400 در روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 در سالن اجتماعات هتل آهوان چابکسر با حضور رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل، اعضا هیأت عامل، مدیران ستادی، مدیران شعب و 300 نفر از نمایندگان برتر جشنواره برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم ، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک سالروز آغاز فعالیت شرکت و موفقیت به نمایندگان در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق اهداف جشنواره که در راستای اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین می باشد، اظهار امیدواری کرد که این تلاش، همدلی و هم افزایی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم می نماید.

سپس، دکتر فرشاد محمدپور رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه کارآفرین با ابراز خوشحالی از حضور میان خانواده بیمه کارآفرین به بیان اهداف و چشم انداز 1401 در شرکت بیمه کارآفرین و دیدگاه هیأت مدیره پرداخت.

در ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین و آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی خانواده بزرگ بیمه کارآفرین، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب موفقیت های شرکت دانست.

وی افزود:«شرکت بیمه کارآفرین دستاوردهای ارزشمندی را در سال 1400کسب نموده است و با اشاره به اینکه بیمه کارآفرین در استفاده از دنیای دیجیتال، پیشرو است اظهار امیدواری نمود، همکاران و شبکه فروش در استفاده بهینه از دنیای دیجیتال با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.»

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان و اشاره به وجود مهم نیروی انسانی در شرکت به ویژه جشنواره فروش از ایشان خواست تا همچون همیشه در راه اهداف و چشم انداز شرکت بیمه کارآفرین قدم بردارند.

درپایان این همایش از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی براساس ازرشیابی انجام شده در کل کشور در با اهدا تندیس ویژه و لوح تقدیر جشنواره و همچنین در مراسم از نمایندگان برتر بیمه درمان خانواده تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر