شناسه خبر : 21782

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین

به نام خدای بهارآفرین بهار آفرین را هزارآفرین فرا رسیدن بهار طبیعت و خجسته آیین باستانی نوروز را به ملت بزرگ ایران، خانواده معزز بیمه کارآفرین و تمامی ذی نفعان گرامی اعم از کارکنان، بیمه گذاران و سهامداران گرامی را صمیمانه تبریک عرض نموده و سالی با شادکامی، تندرستی، سلامتی و موفقیت روز افزون را برای همگان آرزومندم.

به گزارش چابک آنلاین، سال گذشته با شرایط دشوار و پیش بینی نشده آن در حالی به روزهای پایانی خود رسید که همچنان سایه ویروس کرونا در جهان تأثیر غیرقابل انکاری را در همه حوزه ها به ویژه صنعت بیمه نمایان کرد.

آنچه می توانست تا حدود زیادی تأثیرات این شرایط و آثار آن بر برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده بیمه کارآفرین را کاهش دهد همانا همدلی مدیران و کارکنانی بود که با رمز خودباوری به مسیر خود ادامه دادند تا دوباره خالق شگفتی دیگری در کارنامه پرافتخار این خانواده صمیمی باشد.

با شروع سال جدید بدیهی است که شرکت بیمه کارآفرین نیز نیازمند بهبود و بهینه سازی فعالیت های خود برای پیشرفت بیشتر در حوزه ارائه خدمات بیمه می باشد و این امر یکی از مهمترین اولویت های این شرکت در ارتقای سطح کیفی اینگونه خدمات است.

از جمله مهم ترین فعالیت هایی که توانستیم در سال 1400 با یاری همکاران و شبکه فروش انجام دهیم، میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

واریز سود مشارکت در منافع 31 درصدی بیمه گذاران بیمه های زندگی

اجرای مدیریت کاغذ و چاپ تک برگی بیمه نامه های زندگی

ارائه پوشش بیمه ای پیمایشی در بیمه بدنه خودرو

بهره برداری از فاز دوم از نرم افزاربازید کارشناسی ویسمن در بیمه های خودرو

آغاز فروش آنلاین بیمه مسافرتی در شعبه مجازی(باشگاه مشتریان)

کسب مجدد رتبه یک توانگری مالی برای دهمین سال متوالی

یک بار دیگر از زحمات کلیه همکاران و همراهان خوب و صمیمی بیمه کارآفرین و تلاش هایی که در طول سال 1400 کشیدند، تقدیر و تشکر می کنم. همچنین لازم میدانم مراتب سپاس خود را از زحمات کلیه کارکنانی که از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون با همت و تلاش مثال زدنی و توانمندی خود موجب شدند تا بیمه کارآفرین طی این سال ها در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد، ابراز نمایم. بدون حمایت ها و زحمات بی دریغ مدیران و کلیه همکاران رسیدن به جایگاه فعلی امکان پذیر نبود.

در آستانه سال نو با یکدیگر پیمان می بندیم حداکثر تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با خلق و گسترش نوآوری ها و کسب رضایت تمامی ذینفعان، طرحی نو دراندازیم و جایگاه ممتاز و شایسته بیمه کارآفرین را بیش گذشته ارتقا بخشیم. خلاقیت، پویایی، سرزندگی و تفکر خلاق را در سال نو را برای خود و تمامی همکاران عزیزم آرزومندم.

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

همه چلچله ها

برگشتند

باز کن پنجره ها را ای دوست

و بهاران را

باورکن.

محمد حیدری

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین

 

ارسال نظر