شناسه خبر : 21706

مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد

مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شد

ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺑﺎﺩﻳﻦ، ﻧﺎﻳﺐ ﺭﻳﻴﺲ ﻫﻴﺄﺕمدیره ﻭ مدیرعامل بیمه آسیا در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی به عنوان مدیر جهادی کشور معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور با حضور دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور. تعدادی از مقامات بلند پایه کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و مدیران برگزیده جهادی از قوای سه گانه کشور، نیروهای مسلح، بخش خصوصی و تعاون، در سالن اجتماعات وزارت کشور  برگزار شد.

 

محسن رضایی طی سخنانی در این همایش، تحول گرایی، ماموریت‌پذیری، جهاد و تلاش را محور اصلی مدیریت جهادی ذکر کرد و تصریح نمود: در مدیریت جهادی بن بست وجود ندارد و فکر و تامل در کنار روحیه و انگیزه انسان‌های دریادل و متفکر  باعث می‌شود که بن بست، معنایی نداشته باشد و اهداف و آرمان‌ها دست یافتنی شوند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب کارآفرینان و تولید کنندگان را افسران جنگ اقتصادی توصیف کرده‌اند؛ گفت: باید در یک شبکه و بستر هم افزا و تعاملی، کارآفرینان ایده ها و راهکارهای ابتکاری را به دولت ارائه دهند و کار به صورت مشترک به پیش برود.

 

این گزارش می افزاید، در این همایش از ۱۵ مدیر جهادی برگزیده در سراسر کشور و تعدادی از خانواده های معظم شهدای شاخص انقلاب و جانبازان انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

بر اساس این گزارش، مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش بر اساس عملکرد و شاخص های انجمن مدیریت جهادی کشور، برگزیده و معرفی شد و لوح تقدیر خود را با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، از دبیر انجمن مدیریت جهادی دریافت کرد. 

 

در بخشی از متن تقدیر از مدیرعامل بیمه آسیا آمده است: "با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری که فضای توسعه و جهاد اقتصادی فراهم شده است، به خود می بالیم گه جنابعالی با تکیه بر توان داخلی و به کار گیری مدیریت جهادی، در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به سوی تعالی کشور گام برداشته و بر مشکلات فائق آمدید."

 

شایان ذکر است، پیرو دستور رهبر معظم انقلاب، همایش ملی مدیریت جهادی کشور از سال ۱۳۹۳ با هدف تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران در جهت رشد و تعالی کشور و تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی واتحاد مدیران در جهت منافع ملی و تلاش در جهت هم افزایی قوای کشور به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، از سوی انجمن مدیریت جهادی همه ساله برگزار می شود.

 

گفتنی است، تبعیت از رهبری، نگاه نقادانه، تخصص و پایبندی به قانون، اخلاص و صداقت، کارآمدی، کار گروهی و قاطعیت، توکل بر خداوند، صعه صدر، خود باوری و اعتماد به نفس، صبر و پایداری، حسن خلق، جوهره رهبری، خطرپذیری،  سخت کوشی، ایثار در راه خدا، بن بست شکنی، شجاعت و دلیری، حرکت مبتنی بر علم و درایت، تولید علم و دانایی، خلاقیت و نوآوری، مشورت، تکلیف محوری،  رفتار پدرانه و تفویض اختیار، شاخص های مدیریت جهادی از نگاه انجمن مدیریت جهادی است.

 

این گزارش می افزاید، در همایش ملی مدیریت جهادی تنی چند از معاونان مدیرعامل و مدیران، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

ارسال نظر