شناسه خبر : 21604

پوشش بیمه‌ای ناقص داروها کمر بازنشستگان را خم کرد

پوشش بیمه‌ای ناقص داروها کمر بازنشستگان را خم کرد

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت:پوشش بیمه‌ای ناقص داروها، کمر بازنشستگان را خم کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، عیوضی، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در نشست خبری با رسانه‌ها، اظهار کرد: اجرای نسخه نویسی الکترونیک بسیار مطلوب است و مزایای خوبی برای مردم دارد اما از آنجایی که زیر ساختها به طور کامل مهیا نشده است مشکلاتی برای بیمه شدگان و بازنشستگان به وجود آورده است.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات طرح نسخه نویسی الکترونیک، ادامه داد: از آنجایی که پرداختها به داروخانه و پزشکان با تأخیر همراه است، پزشکان ترجیح می دهند داروها را با نسخه های آزاد بنویسند.

سلطانی، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران نیز در این نشست، خاطرنشان کرد: ما بازنشستگان غالبا اقشار سالمند و بیمار هستیم اما می بینیم که خدمات درمانی و دارویی ارائه شده به ما مطلوب واقع نیست، از طرفی دیگر هم می بینیم تمام داروها با پوشش بیمه ای محاسبه نخواهند شد.

سلطانی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای ناقص داروها، کمر بازنشستگان را خم کرده است، خاطرنشان کرد: هزینه درمان مردم و بازنشسته ها افزایش یافته است چرا که برخی داروها با نرخ آزاد محاسبه می‌شوند، این در حالی است ما که سالها حق بیمه را پرداخت کرده ایم و امروز باید تعهدات کامل درمانی از ما انجام شود.

ارسال نظر