شناسه خبر : 21302

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه اعضای بدن افراد مشهور، روش خوبی برای تبلیغات شرکت بیمه است

بیمه اعضای بدن افراد مشهور، روش خوبی برای تبلیغات شرکت بیمه است

یک عضو کارگروه درمان سندیکای بیمه گران ایران، معتقد است که ارایه بیمه نامه‌های خاص برای اعضای بدن افراد مشهور و شناخته شده فاقد پشتوانه علمی بوده اما یک روش خوب برای تبلیغ شرکت بیمه و مطرح شدن نام آن برند در بین افراد جامعه است.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، "مجید گرشاسبی"، در گفت و گو با چابک آنلاین،  گفت: این نوع پوشش های بیمه ای، تبلیغ برای شرکت بیمه گر است زیرا اگر قرار باشد یک رشته بیمه جدید و یک نوع بیمه نامه ایجاد شود، باید یک جامعه بیمه پذیری در آن وجود  داشته باشد.

به تازگی شرکت بیمه تعاون، معده حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر را بیمه کرده است.

مستر تیستر یک فعال فضای مجازی بوده  که با حضور در  رستوران های مختلف  و پس از تست غذاهای آنها راجع به مواردی همچون کیفیت غذا و محیط رستوران،  مطالبی را بیان می کند.

گرشاسبی، بیان کرد: در یک مقطعی، صنعت بیمه نتوانست بیمه نامه سرطان و یا نازایی را بفروشد، چون مورد استقبال قرار نگرفت حال چه برسد به اینکه افراد بخواهند معده خود را در برابر یکسری آسیب ها بیمه کنند.! 

این کارشناس صنعت بیمه، گفت: به فرض اینکه شخصی هم بیمه نامه برای یک  معده  خود تهیه کند تا اگر آسیبی برای او ایجاد شد پوشش داده شود اما در نهایت این موضوع بیشتر تبلیغات برای شرکت بیمه گر است زیرا تمامی افراد جامعه آن فرد مشهور را نگاه می کنند و نام آن شرکت بیمه دائما تکرار می شود.

وی، ادامه داد: در حقیقت شرکت بیمه گر به جای آنکه تبلیغات محیطی در خیابان انجام دهد از روش بیمه اعضای  بدن افراد مطرح استفاده می کند که اخیرا شرکت بیمه تعاون هم این کار را انجام داد وبا توجه به جلب توجه فرد بیمه شده این یک روش خوب برای تبلیغ شرکت بیمه بود.

این کارشناس صنعت بیمه، معتقد است که ارایه بیمه نامه های خاص به افراد، جامعه آماری و قانون اعداد بزرگ را در برنمی گیرد و افراد جامعه آن  بیمه نامه را تهیه نمی کنند اما روش مناسبی برای تبلیغات شرکت بیمه است.

گفته می شود که شرکت بیمه ایران هم در آبان ماه سال 1395 حنجره سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی را بیمه کرده بود.

ارسال نظر