شناسه خبر : 20933

اختصاصی چابک آنلاین؛

ظرفیت های بسیار خوبی در شرکت بیمه دانا وجود دارد

برنامه های مهمی برای بیمه دانا دارم

ظرفیت های بسیار خوبی در شرکت بیمه دانا وجود دارد

مدیرعامل شرکت بیمه دانا معتقد است که این شرکت بیمه ای می تواند در صنعت بیمه سرآمد و منشا خدمات بسیاری باشد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، "رضا جعفری"، در گفت و گو با چابک آنلاین، ضمن تشکر از حسن اعتماد هیات مدیره شرکت بیمه دانا به خود، اذعان داشت که هنگام فعالیت چه در سطح ملی و یا  سطح استانی، همواره باور به برنامه ریزی در همه سطوح عملکردی با او، همراه بوده است.

وی با اشاره به سوابق مالی، سرمایه گذاری و بیمه ای خود در طول سال‌های گذشته، بیان کرد که برای شرکت بیمه دانا هم برنامه های مهم و بزرگی در نظر دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا یادآورشد که ظرفیت های بسیار خوبی در این شرکت  بیمه ای وجود دارد و از لحاظ حرفه ای، نیروهای با تجارب ارزنده و با تحصیلات عالی در اختیار این شرکت است.

جعفری، گفت که شرکت بیمه دانا را می توان به روزهای بسیار خوب خود  برگرداند و این شرکت  می تواند در صنعت بیمه سرآمد شده و منشا خدمات نو و شایسته به کشور به ویژه بیمه گذاران بالفعل و بالقوه  باشد.

وی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بانک و بیمه این وزارتخانه و بیمه مرکزی به او، اظهار داشت که هر برنامه ای دارای یک دوره زمانی کوتاه ، میان و بلند مدت است و قطعا برنامه وی در این شرکت، دارای زمانبندی است.

جعفری، تصریح کرد که پس از شروع فعالیت به صورت رسمی در بیمه دانا با توجه به اولویت ها، برنامه های خود را اجرایی خواهد کرد.

رضا جعفری، تا پیش از انتخاب برای سمت مدیر عاملی بیمه دانا، مدیر عامل  شرکت بیمه سینا بود.

او، دارای دکترای مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و سابقه  فعالیت در بیمه ایران، بیمه مرکزی ، صندوق تامین خسارتهای بدنی و  بیمه دانا را در کارنامه کاری خود  ثبت کرده است.

ارسال نظر