شناسه خبر : 20875

توسط کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی انجام می‌شود

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ریسک

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ریسک

کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» توسط کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی برگزار می‌شود. این دوره یک روزه آموزشی، توسط یونس مظلومی، دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی و مدیرعامل بیمه تعاون انجام خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، متاسفانه بی‌توجهی به رشته مهم «مدیریت ریسک» در کشور یکی از دلایل اصلی بالا بودن انواع و اقسام خسارت‌ها اعم از حوادث حین کار و خسارت‌های مالی و فیزیکی است. هرچند در برخی از شرکت‌ها به صورت شکلی و نمادین ساختارهای مشابهی ایجاد شده، اما به دلیل عدم آشنایی مدیران شرکت‌ها با مفاهیم اولیه مدیریت ریسک هنوز راه بسیاری در پیش است.

از این رو، هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش مدیریت ریسک با هدف بالابردن سطح اطلاع‌رسانی مدیران شرکت‌ها و دست‌اندرکاران بازرگانی بین‌المللی در زمینه انواع و اقسام خسارت‌ها اعم از حوادث حین کار و خسارت‌های مالی و فیزیکی است که علاقه‌مندان در این دوره با مفاهیم، مدل‌ها و رویکرد‌های مدیریت ریسک و همچنین عوامل موثر بر روش‌های شناسایی و مواجهه با ریسک آگاه خواهند شد. کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» ۷ اسفند امسال از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود و در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان از سوی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، گواهینامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

ارسال نظر