شناسه خبر : 20791

صعود مشترک کوهنوردان ۱۵شرکت بیمه در ارتفاعات درکه

صعود مشترک کوهنوردان ۱۵شرکت بیمه در ارتفاعات درکه

یکصد کوهنورد خانواده صنعت بیمه صبح امروز صعود مشترک خود را همزمان با برگزاری اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه به ارتفاعات پلنگ چال آغاز کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، برنامه این صعود مشترک به میزبانی بیمه دانا آغاز شده است و در پایان این رویداد ورزشی به کوهنوردان حاضر از بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی و ۱۵ شرکت بیمه لوح یادبود شورای توسعه ورزش و بیمه دانا اهدا می شود.

مسابقات اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه در ۶ رشته ورزشی برگزار می شود که مسابقات فوتسال این جشنواره روز گذشته به میزبانی بیمه تعاون و با قهرمانی این تیم به پایان رسید و شرکت های بیمه اسیا و کوثر رتبه های دوم و سوم را از میان ۲۵ تیم حاضر در این رقابت ها کسب کردند.

همچنین طبق اعلام علیرضا محمدعلی رییس شورای توسعه ورزش صنعت بیمه سایر مسابقات در رشته های دارت بانوان و اقایان با میزبانی بیمه کوثر، فوتبال روی میز بانوان و اقایان به میزبانی بیمه دی، رشته دوومیدانی بانوان به میزبانی بیمه مرکزی،تنیس روی میز اقایان به میزبانی بیمه ملت و کوهنوردی به میزبانی بیمه دانا برگزار می شود.

ارسال نظر