شناسه خبر : 20757

جام فوتسال صنعت بیمه قهرمان خود را شناخت

جام فوتسال صنعت بیمه قهرمان خود را شناخت

در آیین اختتامیه جام فوتسال صنعت بیمه دو تیم بیمه آسیا و بیمه تعاون با هم دیدار کردند که در پایان تیم بیمه تعاون با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و جام را به خانه برد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این رقابت تیم شرکت بیمه تعاون در یک بازی پایاپای بر تیم شرکت بیمه آسیا غلبه کرد و عنوان نخست اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه را به خود اختصاص داد.
در حاشیه این دیدار که با حضور قائم مقام و هیات عامل بیمه مرکزی، برخی از مدیران عامل و مقامات ارشد صنعت بیمه و جمعی از اهالی ورزش فوتسال برپا شد، رئیس شورای ورزش صنعت بیمه از تداوم فعالیت های ورزشی در صنعت بیمه خبر داد و افزود: فعالیت نظام مندی در حال انجام است و المپیاد ورزشی صنعت بیمه را نیز در دست تدوین داریم که انشالله در آینده نزدیک در سطوح ملی و بین المللی نیز شاهد حضور بیمه ای ها خواهیم بود.
جشنواره ورزشی صنعت بیمه در شش رشته برپا می شود که صبح امروز قهرمان خود را در رشته فوتسال شناخت و اعضای تیم شرکت تعاون، کاپ و جوایز ویژه خود را دریافت کردند.
در آیین اختتامیه رقابت نهایی جشنواره ورزشی بیمه دکتر سید امیر حسینی _ نماینده مجمع ورزش شرکت ها و دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک_ نسبت به توسعه ورزش قهرمانی در صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد و حمایت این صنعت را از ورزش کشور قابل قبول ارزیابی کرد.
در ادامه این آیین هادی عبداللهی _ معاون توسعه و منابع انسانی بیمه مرکزی_ از ایجاد زمینه همکاری با نهادهای ذی ربط برای توسعه ورزش در دو بخش مردان و بانوان تاکید کرد و افزود: کاهش ریسک های بیمه ای در بخش سلامت تا حدود بسیاری در گرو توسعه ورزش است.
گفتنی است در این رقابت ها که با حضور بیست و پنج تیم برگزار شد تیم های کوثر و دی  به ترتیب به عناوین سوم و چهارم دست یافتند و کاپ اخلاق نیز به تیم شرکت بیمه متقابل کیش رسید.
ارسال نظر