شناسه خبر : 20774

مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد:

شبکه فروش هوشمند و توانا عامل رضایت و تجربه متمایز مشتریان

شبکه فروش هوشمند و توانا عامل رضایت و تجربه متمایز مشتریان

نمایندگان حقیقی و حقوقی شرکت بیمه کوثر مدیران اصلی شرکت در مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر که با حضور مدیرعامل ساتا، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بیمه مرکزی و بیمه کوثر و نیز اعضای شبکه فروش برگزار شد، تصریح کرد: جای خوشحالی است که در جمع شما نمایندگان برتر هستیم. نمایندگان فروش باید با توجه به اصول و سیاست‌های شرکت و توجه به نیازهای مشتریان به نحوی عمل کنند که هم مصالح بیمه کوثر برآورده شود و هم منافع بیمه‌گذاران و مشتریان حفظ شود.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش می‌شود، اظهار داشت: اکنون هر یک از نمایندگان توانای بیمه کوثر به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندی نمایندگان در مواجهه با شرایط روز و ورود فن‌آوری به عرصه بیمه خاطرنشان کرد: تردیدی ندارم بیشتر نمایندگان برتری که امروز در خدمت‌شان هستیم توانسته‌اند به خوبی در زمینه فروش رشته‌های غیرثالث و پرتفوهای کم ریسک و استفاده از ابزارهای فن‌آورانه فعالیت کنند، زیرا امروز زمین بازی اقتصاد و از جمله بیمه در حال تغییر است و برای ادامه راه باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: انتظار داریم در سایه سیاست تفویض اختیار و خرده‌فروشی، با پشتیبانی مدیران سرپرستی‌ها و شعب و نیز تلاش نمایندگان در نهایت به تولید پرتفوی کم‌ریسک، پرسود و ماندگار دست یابیم.

ابوالفضل آقادادی ادامه داد:‌ ایجاد هسته دانا و شبکه همکاران توانا در بیمه کوثر یکی دیگر از نقاط قوت شرکت است چرا که به این ترتیب توانستیم زمینه‌های رشد و ترقی مجموعه بیمه کوثر را فراهم کنیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است. وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمه‌شدگان تلاش کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمه‌شدگان و همراهی با بیمه‌گذاران را یک اصل دانست. وی با تاکید بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات هوشمند به مشتریان از طریق نوآوری و سرعت دسترسی و همسویی با نیازهای متغیر محیطی که مزیت رقابتی و رضایتمندی ذینفعان شرکت را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت است.

ابوالفضل آقادادی از سهم ۵درصدی بیمه کوثر در بازار بیمه کشور خبر داد و افزود: تا امروز فروش شرکت از مرز ۴هزارو۶۰۰میلیارد تومان گذشته است و تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری همین روند افزایشی را حفظ کنیم.

وی افزایش سرمایه شرکت را یک دستاورد مهم دانست و خاطرنشان کرد: در اثر این افزایش سرمایه، ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه کوثر افزایش یافت و این موضوع به ما در پذیرش ریسک‌های مختلف، به ویژه کسب سهم بیشتر از بیمه‌های انرژی، کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه کوثر سود ناشی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت در سال 1400 را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه شرکت در سال‌جاری دستیابی به 450 میلیارد تومان سود حاصل از سرمایه‌گذاری بود که به لطف خدا و تلاش همکاران و شبکه فروش تاکنون قریب به 800 میلیارد تومان محقق شده است.

وی «خیر کثیر» را شعار و خط‌مشی شرکت بیمه کوثر دانست و گفت: افتخار می‌کنم که همکاران وظیفه‌شناسم در بیمه کوثر این شعار را با خدمت‌رسانی خوب و به‌موقع به بیمه‌گذارانی که این سال‌ها در اقصی نقاط کشور دچار سیل و زلزله شده‌اند به منصه ظهور رساندند.

ارسال نظر