شناسه خبر : 20772

مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ ها بیمه کوثر گفت:

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌ گری شرکت‌ های بیمه

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌ گری شرکت‌ های بیمه

هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهادهای بیمه‌ ای به بیمه‌ گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌ های بیمه در عملیات بیمه‌ گری است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌‌ عمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

ارسال نظر