شناسه خبر : 20731

رویکرد بیمه نوین ارائه خدمات با کیفیت همراه با سودآوری است

رویکرد بیمه نوین ارائه خدمات با کیفیت همراه با سودآوری است

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان همدان گفت: چشم انداز اصلی بیمه نوین ارائه خدمات با کیفیت بر اساس بینش مشتری محور همراه با سودآوری است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، آرام رشیدی؛ معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در دیدار از سرپرستی استان همدان این شرکت گفت: امروز شاهد بالندگی، رشد و توسعه فرهنگ بیمه در استان همدان هستیم که چنین روندی نشان از اهتمام صادقانه نمایندگان بیمه در نقاط مختلف این استان دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون برند بیمه نوین، از جایگاه قابل قبولی در استان همدان برخوردار است، افزود: رویکرد اصلی در شرکت، خدمت رسانی بر اساس بینش مشتری محور و در نظر داشتن اولویت‌های بیمه‌ای براساس اقتضای افراد و نیازشان به محصولات بیمه‌ای هست.

معاون پشتیبانی و اموراقتصادی بیمه نوین همچنین تأکید کرد: رشد و افزایش پرتفوی با کیفیت همواره از چشم اندازهای اصلی بیمه نوین است. باور به اینکه در کنار اهمیت خدمت رسانی، یک بنگاه اقتصادی هستیم که باید با در نظر داشتن استراتژی مدیریت ریسک به سوددهی نیز برسیم و نفع زنجیره ذی‌نفعان خود از جمله سهامداران را نیز تأمین کنیم. در نتیجه این نگاه در تمامی فرآیندهای کاری در شرکت بیمه نوین از بخش فروش، خسارت تا طراحی محصولات جدید وجود دارد و برای ارتقای خدمات و  نهادینه سازی آن نیز بسترهای لازم را فراهم کرده‌ایم.

در بخش دیگری از این نشست زانیار قربانی؛ سرپرست استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کارکنان و شبکه فروش استان گفت: با تلاش و همدلی صادقانه کارکنان و شبکه فروش اکنون بیمه نوین در استان همدان رتبه قابل قبولی را در میان شرکت های بیمه‌ای به خود اختصاص داده است. همچنین تا کنون 91 درصد از بودجه پیش بینی شده در سال 1400 برای این استان تحقق یافته است که این رقم با در نظر گرفتن مدیریت ریسک و نسبت خسارت 37 درصد بوده است.

گفتنی است؛ در این نشست جلسه پرسش و پاسخ با اعضای شبکه فروش استان همدان بیمه نوین با همراهی حمیدرضا صفری؛ مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران، محمد تقی آرام‌فر؛ مدیربیمه‌های اتومبیل، مهدی وهابی؛ مدیر بیمه های آتش‌سوزی، سیدمحسن حسینی، مدیر بیمه‌های اشخاص گروهی این شرکت برگزار شد و اعضای شبکه فروش نیز پیشنهادات خود را برای بهبود فرآیندها ارائه دادند.

ارسال نظر